La începutul acestei sãptãmâni, pagina oficialã de Facebook a Antenei 1 a depãşit 200.000 de fani. Neatza cu Rãzvan şi Dani, Acces Direct şi În puii mei sunt doar câteva dintre emisiunile care au reuşit sã strângã pe Facebook peste 50.000 de fani fiecare, în timp ce X Factor şi Next Top Model by Cãtãlin Botezatu au trecut pragul de 100.000 de fani.
Într-un continuu şi susţinut demers de a fi mai aproape de consumatorii sãi, Antena 1 a profitat de oportunitãţile pe care mediul online, în general, şi social media, în particular le oferã. În contextul în care numãrul de utilizatori Facebook se apropie de 4,7 milioane, Antena 1 a trecut deja pragul de 200.000 de fani pe pagina sa oficialã de Facebook.
La rândul lor, emisiuni precum Neatza cu Rãzvan şi Dani, Acces Direct şi În puii mei au strâns peste 50.000 de fani fiecare pe pagina oficialã de Facebook, în timp ce show-uri precum X Factor şi Next Top Model by Cãtãlin Botezatu au trecut de pragul de 130.000 şi respectiv 105.000 de fani.
Aceste emisiuni au generat numeroase subiecte de discuţii şi, în consecinţã, un grad ridicat de interactivitate între telespectatorii utilizatori de Facebook. Mai mult, în zilele difuzãrii emisiunilor, gradul de interactivitate a utilizatorilor pe pagina de Facebook a fiecãrei emisiuni creşte de douã sau de trei ori faţã de celelalte zile ale sãptãmânii, emisiunile generând comentarii în timp real pe paginile lor de socializare.
În curând, noul profil Facebook Timeline, care expune întreaga istorie a paginii, va deveni obligatoriu pentru toţi utilizatorii acestui mediu de socializare. Pagina de facebook Antena 1, precum şi paginile emisiunilor difuzate de postul Antena 1 au trecut deja la noul profil, adoptând cover photo-uri personalizate pentru fiecare paginã de brand.