Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Ozone Laboratories si-a “deschis” un birou de presa pe internet

Compania Ozone Laboratories a lansat luni, 16 aprilie, site-ul www.presaozone.ro. Site-ul este o initiativa dedicata jurnalistilor si a fost realizat in colaborare cu agentia de consultanta in comunicare online Selenis.

Pentru ca este una dintre cele mai importante companii de pe piata farmaceutica din Romania, Ozone Laboratories a considerat ca informatiile despre initiativele sale corporative si despre produsele pe care le comercializeaza reprezinta un interes public deosebit. De aceea si-a propus sa le ofere jurnalistilor si altor publicuri direct interesate (“stakeholders”) informatii la zi despre: performantele sale financiare, pregatirea si biografiile managerilor, istoricul companiei, produsele din portofoliu si proiectele de responsabilitate sociala pe care le desfasoara.

Jurnalistii care acceseaza site-ul www.presaozone.ro pot gasi o arhiva a comunicatelor din ultimii ani, pot descarca kit-uri de presa multimedia, pot vizualiza galerii foto de la evenimente sau pot vedea modul in care au fost reflectate initiativele companiei de catre mass-media. De asemenea, ei pot opta sa fie anuntati de fiecare data cand apare ceva nou, abonandu-se atat prin email cat si prin RSS.

Despre obiectivele care au stat la baza initiativei, Florentin Scarlat, Corporate Affairs Director Ozone Laboratories spune:

“Cercetarea jurnalistica este unul dintre pasii cei mai importanti in procesul de redactare a unui articol, iar noi dorim sa oferim un acces cat mai facil la informatii referitoare la compania noastra. Transparenta in comunicare este unul din atributele Ozone iar internetul ofera un suport excelent pentru transmiterea rapida a informatiilor. Lansarea biroului de presa online este rezultatul mai multor luni de munca, perioada in care echipa Ozone cu sprijinul consultantilor de la Selenis a reusit sa creeze un instrument comprehensiv si usor de folosit, care sa permita utilizatorilor sa obtina informatii despre companie in timp real.”

Bucuresti, 19.04.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.