Compania Ozone Laboratories a lansat luni, 16 aprilie, site-ul www.presaozone.ro. Site-ul este o initiativa dedicata jurnalistilor si a fost realizat in colaborare cu agentia de consultanta in comunicare online Selenis.
Pentru ca este una dintre cele mai importante companii de pe piata farmaceutica din Romania, Ozone Laboratories a considerat ca informatiile despre initiativele sale corporative si despre produsele pe care le comercializeaza reprezinta un interes public deosebit. De aceea si-a propus sa le ofere jurnalistilor si altor publicuri direct interesate (“stakeholders”) informatii la zi despre: performantele sale financiare, pregatirea si biografiile managerilor, istoricul companiei, produsele din portofoliu si proiectele de responsabilitate sociala pe care le desfasoara.
Jurnalistii care acceseaza site-ul www.presaozone.ro pot gasi o arhiva a comunicatelor din ultimii ani, pot descarca kit-uri de presa multimedia, pot vizualiza galerii foto de la evenimente sau pot vedea modul in care au fost reflectate initiativele companiei de catre mass-media. De asemenea, ei pot opta sa fie anuntati de fiecare data cand apare ceva nou, abonandu-se atat prin email cat si prin RSS.
Despre obiectivele care au stat la baza initiativei, Florentin Scarlat, Corporate Affairs Director Ozone Laboratories spune:
“Cercetarea jurnalistica este unul dintre pasii cei mai importanti in procesul de redactare a unui articol, iar noi dorim sa oferim un acces cat mai facil la informatii referitoare la compania noastra. Transparenta in comunicare este unul din atributele Ozone iar internetul ofera un suport excelent pentru transmiterea rapida a informatiilor. Lansarea biroului de presa online este rezultatul mai multor luni de munca, perioada in care echipa Ozone cu sprijinul consultantilor de la Selenis a reusit sa creeze un instrument comprehensiv si usor de folosit, care sa permita utilizatorilor sa obtina informatii despre companie in timp real.”
{mosloadposition user10}