Olympus Foods România și agenția de comunicare integrată OXYGEN prezintă o nouă campanie de promovare a unui stil de viață sustenabil, construită în jurul lansării noului ambalaj pentru lapte, produs cu 35% plastic reciclat.
Campania pornește de la insightul potrivit căruia obiceiurile bune ale adulților de mâine se deprind la vârste fragede, prin puterea exemplelor date de părinții responsabili de astăzi. Astfel, noul concept, prin toate declinările în mediile de comunicare, vorbește despre alegerile responsabile pe care Olympus le încurajează prin introducerea noului ambalaj pentru lapte 100% reciclabil și produs cu până la 35% plastic reciclat.
„Olympus este un brand care are în ADN dragostea pentru natură și pentru oameni, iar acest lucru se traduce în toate activitățile noastre. Sustenabilitatea reprezintă un pilon important pentru noi și ne bucurăm să lansăm o campanie de comunicare ce are în centru grija pentru planetă, perspectiva asupra unui viitor mai bun și încrederea că împreună vom face pași importanți în zona comportamentului responsabil”, a declarat Mădălina Toma, Director Marketing Olympus Foods România.
Campania a demarat pe TV și a continuat în social media și digital, pe platforme dedicate și prin acțiuni de PR. Proiectul a reunit discuțiile despre viitor la un pahar cu lapte, în materiale video educative care abordează tema reciclării, realizate de vedetele Vladimir Drăghia și Andreea Perju, recunoscuți pentru promovarea comportamentului responsabil și a reciclării. Campania a fost amplificată prin lansarea unui podcast serial difuzat bilunar pe canalul de YouTube Olympus Foods România, avandu-l ca gazdă pe Șerban Copot.
Podcasul Olympus Despre viitor la un pahar cu lapte reunește o serie de șase episoade care pun în balanță părerile optimiste, ale copiilor, și pe cele mai realiste, ale părinților, în cadrul unor discuții pe tema importanței reciclării, a viitorului planetei și a schimbărilor minore, dar cu impact major, pe care le poate face orice familie pentru a deveni sustenabilă. Primul episod al seriei de șase podcasturi poate fi urmărit aici: https://www.youtube.com/watch?v=2Y1zO6wKAfE&t=12s
„Realitatea momentului spune că cei mici sunt early adopters și au o atitudine pozitivă în ceea ce privește viitorul, iar, la capătul opus, sunt adulții, care au o viziune realistă și sunt mai puțini deschiși la schimbare. Așa că, alături de Olympus, am decis că este momentul perfect ca profesorii în reciclare să fie chiar copiii, iar adulții să le devină elevi nu doar într-ale obiceiurilor sănătoase pentru mediu, ci și la a privi viitorul cu mai mult optimism. Campania demonstrează că viitorul se poate pune la cale și la un pahar cu lapte Olympus”, a declarat Cosmin Baba, Creative Director OXYGEN.
„Prin această campanie, ne dorim să deschidem împreună cu Olympus un subiect de discuție a cărui importanță trebuie conștientizată: reciclarea. Prin introducerea materialului reciclat în ambalaj, pornim alături de Olympus într-o nouă etapă de dezvoltare, care oferă speranța unui viitor mai verde. Iar pentru că viitorul nu este al nostru, ci al copiilor, am vrut să le dăm și lor cuvântul și să ne lăsăm inspirați de viziunea lor plină de speranță, care ne dă și nouă, adulților, motivația necesară să facem ceva astăzi pentru mediul înconjurător, pentru ca speranța lor să rămană intactă”, a declarat Alina Mocanu, Senior Account Manager OXYGEN.
Campania este dezvoltată și implementată de echipa OXYGEN, care comunică pentru toate gamele de produse Olympus Foods încă de la intrarea lor pe piața din România, fiind un partener de încredere de peste zece ani pentru producătorul de lactate.
Echipa de proiect
Echipa OXYGEN
Cosmin Baba, Creative Director
Alina Mocanu, Senior Account Manager
Alina Savu, PR Manager
Ruxandra Deaconu, PR Executive
Laura Cîtea, Art Director
Cosmin Voicu, Copywriter
Daniela Apostol, Traffic Manager
Aura Crăciun, Social Media Manager
Echipa de brand
Athanasios Giannousis, Director Comercial
Mădălina Toma, Director Marketing
Cristina Crăciun, Marketing Manager