Oxygen semnează campania de responsabilitate socială (CSR) „Școala fără pauză” derulată de Băneasa Shopping City și Asociația Banca de Bine, care continuă lupta împotriva abandonului școlar și accesului inegal la educație al copiilor din mediul rural. Aceasta este a doua ediție a campaniei, iar pentru Oxygen este prima campanie integrată de CSR cu componente de PR, influencer marketing și creație.
„Campania pe care Băneasa Shopping City o derulează pentru al doilea an consecutiv unește forțele mai multor parteneri de încredere în demersul pentru susținerea constanței în educația din România. Împreună, am reușit să deschidem calea spre donații importante, care au ajuns la mii de copii din medii favorizate din toată țara. Alături de echipa Oxygen ne bucurăm că am continuat și anul acesta o campanie de CSR cu ecou, menită să atingă sufletele oamenilor”, a declarat Daniela Matei, PR Manager Băneasa Shopping City.
„Educația și accesul la cunoaștere sunt cei mai importanți factori în dezvoltarea copiilor și le deschid o multitudine de ferestre către lume. Din păcate, însă, în mediile dezavantajate, lipsurile materiale sunt un impediment major pentru mulți copii care își doresc să învețe. Hainele, încălțămintea sau rechizitele sunt obținute cu mari eforturi de către părinți sau lipsesc cu desăvârșire. Campania Școala fără pauză contribuie la prevenirea abandonului școlar, iar noi ne-am bucurat să contribuim la dezvoltarea acestui program, alături de echipa Băneasa Shopping City, care are convingerea că educația este cea mai bună investiție în generațiile viitoare”, adaugă Irina Manole, Head of Sustainability & CSR Oxygen.
Alături de tacticile tradiționale de PR, agenția a asistat Băneasa Shopping City și în amplificarea în comunități, prin parteneriate strategice cu Nu Mai Port – comunitate axată pe sustenabilitate și consum responsabil și cu Aluziva – activistă și creatoare de conținut.
„Școala fără pauză” țintește atingerea mai multor obiective: ca parte din componenta socială, campania a reușit să crească donațiile cu 10% la centrele de colectare față de ediția de anul trecut, care a cumulat peste 20 de tone de donații. La nivel de comunicare, campania își propune amplificarea vizibilității și a prezenței integrate ca brand a Băneasa Shopping City pe toate canalele de comunicare, accentuarea contribuției centrului comercial la o comunitate prosperă și a unor generații de copii cu acces complet la educație, dar și consolidarea relației cu partenerii și generarea de publicitate pozitivă în toate mediile și în social media.
Campania „Școala fără pauză” se derulează în perioada 26 august – 24 decembrie, când vizitatorii centrului comercial pot dona la punctul de colectare din parcarea exterioară a Băneasa Shopping City îmbrăcăminte, încălțăminte, rechizite și device-uri de tip tablete, telefoane, laptopuri – noi sau uzate, dar care pot fi utilizate la cursurile online – pentru copii cu vârste între 5 și 18 ani. Donațiile sunt livrate către familii din medii defavorizate din județele Teleorman, Giurgiu, Prahova, Ialomița, Suceava și Maramureș. Centrul de colectare este deschis în perioada campaniei de joi până duminică, în intervalul orar 12:00 – 20:00.
Echipa de proiect:
Echipa Băneasa Shopping City
Daniela Matei – PR Manager Băneasa Shopping City
Anca Păun – Marketing Manager
Echipa Oxygen
Irina Manole – Head of Sustainability & CSR
Cosmin Baba – Creative Director
Laura Câtea – Art Director
Cosmin Voicu – Copywriter
Alina Mocanu – Senior ATL Manager
Oana Iancu – PR Account Manager
Dana-Ruxandra Panghe – Influencer Marketing Manager
Antonia Liță – Account Executive
Andreea Filip – New Business Director
Echipa de producție 2029
Federico Favino – Regizor
Gin Burcă – DOP/Fotograf
Eliza Frone – Stilist
Diana Rusu – Scenograf
Bogdan Lazăr – Make-up & Hair
Marius Erhan – Producător