Pentru că faptele bune dau aroma fiecărei farfurii de Crăciun, Arctic a făcut echipă cu agenția de comunicare integrată OXYGEN pentru a aduce bucurie copiilor aflați în grija SOS Satele Copiilor, în perioada sărbătorilor. Liderul pieței de electrocasnice din România a oferit mese calde și a dotat 27 de case ale SOS Satele Copiilor, din București, Bacău și Sibiu, cu peste 200 de electrocasnice necesare pentru ca cei mici să poată crește în condiții cât mai bune.
Dacă pentru mulți dintre noi, Crăciunul înseamnă zâmbete, căldură, miros de cozonac și mese pline cu bunătăți, pentru alții – așa cum sunt copiii care au pierdut sprijinul familiei biologice – astfel de momente sunt foarte rare. Este motivul pentru care Arctic a decis să intre în casele SOS Satele Copiilor și să schimbe atmosfera sărbătorilor de iarnă, prin campania „Masă mare pentru cei mici”. Astfel, zeci de tineri și copii care cresc în casele familiale SOS din București s-au putut bucura de bunătăți tradiționale de Crăciun.
Campania a fost comunicată cu preponderență în mediul online, video-ul de campanie urmărind să sublinieze puterea faptelor bune și bucuria de a-i avea pe toți adunați în jurul mesei, dar să-i inspire și pe alții să ofere sprijin. Pentru a evidenția magia pe care electrocasnicele Arctic o aduc în fiecare casă, în special în perioada sărbătorilor, Murat Büyükerk, CEO-ul Arctic și Diana Podaru, Directorul General al SOS Satele Copiilor România au intrat în bucătărie, unde au gătit preparate savuroase, ajutați de cuptorul Arctic cu funcția Gătire Asistată cu Abur.
„Misiunea Arctic este aceea de a aduce plus-valoare în viața de zi cu zi a consumatorilor, dar și în comunitate. Fiecare copil trebuie să aibă acces la condiții de viață decente și educație, iar SOS Satele Copiilor luptă zi de zi pentru această cauză, de aceea parteneriatul nostru a fost unul natural și plin de sens. Mulțumesc Oxygen pentru că a găsit soluțiile cele mai bune – începând de la concept creativ până la implementare – pentru a transpune într-un mod atât de convingător și plin de emoție acest mesaj”, a declarat Gabriel Eremia, Director de Marketing și Product Management Arctic.
„Esența brandului Arctic ține de solidaritate, de ceea ce avem în comun cu ceilalți și ne aduce împreună. Strategia de CSR, inclusiv această campanie, derivă organic din această viziune, iar scopul nostru ca agenție a fost să o aducem din nou în focus. M-am bucurat să coordonez un nou proiect care merge dincolo de cifre sau KPIs, contribuind la un viitor mai bun pentru copiii și tinerii din SOS Satele Copiilor. Este o plăcere să lucrăm împreună cu o companie și un brand care, iată, ne aduce aminte tot mai des de lucrurile cu adevărat importante”, a declarat Irina Manole, Communications Director Oxygen.
Echipele care au realizat campania sunt:
Echipa Arctic:
Gabriel Eremia – Marketing & Product Management Director / Alexandra Pascu – Head of Brand Marketing / Daniela Costi – Brand Manager Arctic / Georgiana Rusu – Arctic Brand Analyst / Mihaela Mușat – PR Coordinator / Catalin Cincu – Digital Marketing Specialist/ Diana Constantin – Social Media Specialist / Ana Maria Nechifor – Digital Content Specialist / Liliana Nap – Customer Marketing Coordinator
Echipa Oxygen:
Cosmin Baba, Creative Director / Raisa Știrbu, Art Director / Cosmin Voicu, Copywriter / Laura Cîtea, Art Director / Irina Manole, Communications Director / Anca Dorombach, Senior Account Coordinator / Madalina Dârvaru, Senior Account Executive / Luiza Cernica, Social Media Manager / Tereza Morți – Social Media Coordinator / Daniela Apostol, Traffic Manager