Agenţia independentă de relaţii publice Oxygen a câştigat, în urma unui proces de selecţie, contul AMWAY pentru România şi Bulgaria. Oxygen va asista AMWAY în promovarea companiei și a brandurilor sale recunoscute la nivel global, precum Artistry, Beauty Cycle, Satinique, Nutrilite, iCook, eSpring şi multe altele. Prezenţa în social media a AMWAY România şi Bulgaria va fi, de asemenea, gestionată de echipa specializată pe social media a Oxygen.
“Suntem bucuroși că am câştigat în portofoliul nostru un nume internaţional puternic ca AMWAY, care încorporează branduri renumite din categoria produselor de frumuseţe, nutriție, îngrijire personală şi pentru locuință. Ne dorim să relatăm povestea acestor branduri frumoase și să sprijinim prin acțiuni de comunicare dezvoltarea noului nostru client în ambele ţări”, a declarat Tereza Tranakas, Managing Partner, Oxygen PR.
AMWAY este cea mai mare companie de vânzări directe din lume, potrivit publicaţiei economice americane Direct Selling News Global 100. Fondată în 1959, de către Rich DeVos şi Jay Van Andel, şi cu sediul central în Ada, Michigan, Statele Unite ale Americii, compania AMWAY aduce în piaţă produse de consum şi oportunităţi de afaceri, susţinute de un lanţ global de aprovizionare în agribusiness, producţie şi logistică. Cel mai bine vândute mărci AMWAY sunt vitaminele, mineralele şi suplimentele alimentare NUTRILITE™, cosmeticele şi produsele de machiaj ARTISTRY™ şi sistemele de tratare a apei eSpring™. Recent, AMWAY a raportat vânzări globale de 11,8 milioane de dolari pentru anul 2013.
În România, AMWAY este prezent din anul 1997 şi oferă peste 450 de produse prin intermediul a 40.000 de întreprinzători independenţi.
{mosloadposition user9}