După colaborarea cu succes în prima partea a acestui an, pe campania Xclusive by Băneasa Shopping City, agenția de comunicare Oxygen extinde parteneriatul cu Băneasa Shopping City (BSC) și cu servicii de ATL.
Desfășurată în primăvara anului 2022 sub umbrela From Xclusive to your Story, campania Xclusive by Băneasa Shopping City a funcționat ca un proiect-pilot în dinamica agenție-client. Înțelegerea comună asupra briefului și rezultatul demersului creativ – o campanie care surprinde chintesența fashionului în stilul Xclusive și susține legătura naturală a consumatorilor cu brandurile high-end prezente în centrul comercial – au convins clientul să extindă parteneriatul cu Oxygen.
“Încă de la începutul acestui an am descoperit în Oxygen un partener de comunicare pe măsura provocărilor și proiectelor Băneasa Shopping City. Cu fiecare campanie implementată, am găsit în echipa Oxygen creativitatea, gândirea strategică și freshness-ul de care aveam nevoie. <> a fost prima campanie în care ne-am exersat chimia, ulterior pusă în practică în campanii comerciale, de brand și de CSR”, a declarat a declarat Anca Păun, Marketing Manager Băneasa Shopping City.
“Ultimii ani ne-au arătat că este tot mai mult nevoie de un ecosistem comunicațional care să creeze valoare pentru clienți și să îi ajute să își atingă atât obiectivele de business, cât și pe cele de marketing și comunicare. Extinderea parteneriatului cu Băneasa Shopping City vine ca urmare a acestui trend, dar și ca parte din obiectivul Oxygen de a-și consolida echipa de creație și de a oferi servicii integrate competitive și creative clienților săi. Odată cu extinderea portofoliului de servicii oferite, Oxygen susține Băneasa Shopping City printr-o abordare integrată asupra briefurilor și, implicit, asupra celor mai importante campanii de peste an”, spune Andreea Filip, New Business Director Oxygen.
“Cu echipa Băneasa Shopping City am avut chimie încă de la începutul colaborării și am acceptat fără nicio reținere provocarea de a duce parteneriatul la nivelul următor de lucru într-un sistem de agenție full service. Anul acesta am creat împreună experiențe ieșite din tone of voice-ul obișnuit pentru industria locală de fashion în campaniile New Collection AW 2022, Xclusive by Băneasa Shopping City, dar și emoție și responsabilizare în rândul consumatorilor prin a doua ediție a campaniei de CSR «Școala fără pauză», unde colaborăm îndeaproape cu departamentele de PR și Sustenabilitate&CSR din agenție”, spune Cosmin Baba, Creative Director Oxygen.
Oxygen asistă Băneasa Shopping City de la începutul anului 2022 în dezvoltarea și implementarea strategiei de comunicare de brand și PR, prin asigurarea de servicii de media relations și influencer marketing. Odată cu adăugarea clientului și în portofoliul de ATL, agenția își continuă strategia de a oferi clienților servicii complete de consultanță strategică în comunicare și project management integrat.