Email de Sighișoara, producătorul autohton de vase emailate premium, a lansat o gamă nouă de produse și a făcut pasul spre mediul online lansând prima campanie de imagine pentru piața românească.
De mai bine de 40 de ani, fabrica VES din renumitul oraș medieval al Transilvaniei produce vase emailate manual printr-un proces complex: un simplu bol de email prinde contur cu ajutorul a 25 de oameni talentați. Produsele făurite la Sighișoara respectă cel mai strict normativ din Europa în domeniul sănătății alimentare. Misiunea brandului este să arate oamenilor cum să gătească mai sănătos și mai gustos cu ajutorul vaselor emailate.
Brandul a beneficiat de o nouă identitate vizuală care să îl pună în valoare, dar și de un packaging special, un nou website nou și sesiuni foto-video dedicate. Echipa responsabilă de proiect este formată din Beniamin Pop Studio – strategie de brand și poziționare, Tantanian – strategie de marketing și comunicare, agenția independentă de comunicare Oxygen, filiala Cluj – campania de PR & influencer marketing. Cele 3 agentii semnează astfel împreună, prima campanie de imagine pentru Email de Sighișoara, poziționând astfel brandul printre principalii jucători locali din industrie. Lansarea a fost comunicată în online prin site-ului companiei, www.emaildesighisoara.ro, prin canalele de social media și printr-o campanie de PR & influencer marketing.
“Email de Sighișoara s-a născut din pasiunea pentru gătitul sănătos și gustos și pentru atenția la detalii. Ne bucură foarte mult să comunicăm pentru un brand autohton care are o istorie atât de impresionantă. Când produsul devine un love brand încă de la lansare, cum s-a întâmplat cu vasele Email de Sighișoara, rolul nostru de comunicator devine cu atât mai frumos. Împreună cu echipele care au lucrat la campania integrată de marketing și comunicare, ne dorim să construim proiecte frumoase pentru Email de Sighișoara și să facem cunoscut acest brand ca valoare adaugată în bucătăriile oamenilor ”, a declarat Ruxandra Marin, Senior Partner, Oxygen Cluj.
Printre influencerii participanți la campanie se numără Mihaela Bilic (ambasador de brand), Adela Popescu, Nicolai Tand, Teodora Rogobete (Teo’s Kitchen), Mihaela Sava (Prăjiturela), Laura Laurențiu („Rețete ca la mama”), Ioana Chicet Macoveiciuc (Printesa Urbană) și Patricia Rusu, care au împărtășit experiența lor în folosirea vaselor Email de Sighisoara și mai ales beneficiile pentru sănătate. Mai mult, aceștia au oferit și coduri de discount pentru clienți și au organizat concursuri pentru a crește vizibilitatea brandului.
Încă din primele săptămâni din momentul lansării, Email de Sighișoara a devenit un brand foarte dorit în bucătăriile din România. Cele 14 produse Email de Sighisoara se pot comanda online de pe www.emaildesighisoara.ro și sunt disponibile în magazinele Nobila Casa.
Videourile de prezentare pot fi vizionate aici:
iar campania continuă în online și Social Media.