Brandul de bijuterii Oxette s-a lansat oficial in Constanta, prin inaugurarea magazinului din incinta complexului Tomis Mall.
La numai un an de la lansarea pe piata romaneasca (primul magazin Oxette – Plaza Romania, Bucuresti), Oxette se extinde si in afara capitalei.
Oxette este un brand international, prezent in peste 20 de tari cu 300 puncte de vanzare, detinand o pozitie de top in cadrul segmentului sau de piata. Oxette produce si comercializeaza bijuterii din argint, ceasuri si accesorii, utilizand tehnologie de varf si concepte originale de design.
Tocmai aceste caracteristici definitorii au facut din bijuteriile Oxette preferatele vedetelor autohtone. Una dintre vedetele fidele brandului Oxette este Andreea Esca. De mai bine de un an, Andreea Esca poarta bijuterii Oxette la fiecare Jurnal PRO TV. Prezenta astazi la inaugurarea magazinului Oxette, ea a fost primul cumparator VIP al noului magazin.
In Constanta, ca si in Bucuresti, Oxette este prezent prin intermediul francizei detinute de firma Perideo International, Romania constituind un punct strategic pentru extinderea retelei de distributie.
Magazinul Oxette din Tomis Mall a fost realizat integral conform liniilor directoare stabilite de francizor la nivel international, de la amplasare pana la designul original, creat de o firma internationala de arhitectura.
"Am ales Constanta pentru a deschide cel de-al doilea magazin din Romania, pentru ca este al doilea oras ca importanta economica din Romania, vizitat anual de mii de turisti romani si straini. Investitia totala se ridica la aproape 50.000 Euro, incluzand valoarea stocului de marfa precum si costurile legate de amenajarea magazinului", precizeaza Adela Stan, managing partner al firmei.
Magazinul comercializeaza o gama larga de bijuterii din argint, pietre semipretioase, in combinatie cu materiale inovative: cauciuc, plastic, piele, avand preturi cuprinse intre 100 Ron si 2,500 Ron. In fiecare an vor
fi lansate cate o colectie pentru sezonul de toamna-iarna si alta pentru primavara-vara. O prezenta deosebita o va constitui gama Unique – piese in editie limitata, cu lucratura elaborata din argint si pietre semipretioase, al caror pret ajunge la 2,000-2,500 Ron.
Inca de la lansarea sa in Grecia, din anul 1998, Oxette a fost pozitionat ca o categorie aparte de bijuterii, definita prin conceptul de fashion jewelry. Acest concept este rezultatul designului de avangarda, inspirat din
tendintele actuale ale modei internationale, dublat de calitatea impecabila a materialelor si tehnologiei utilizate, precum si de preturile accesibile.
Oxette se adreseaza femeii dinamice, independente, cu varsta cuprinsa intre 25-40 de ani: "Clientele ideale Oxette sunt femeile care investesc in imaginea proprie, urmaresc tendintele modei internationale si doresc sa isi exprime personalitatea prin vestimentatie si accesorii. In general, aceste femei au venituri medii si peste medie, sunt posesoare de carti de credit si cheltuie aproximativ 50% din venitul personal pe imbracaminte, bijuterii, cosmetice. Multe cliente ale magazinului Oxette din Plaza Romania veneau din Constanta pentru a ne vizita si acesta a fost un motiv in plus pentru a aborda Constanta inaintea altor orase din tara. ", declara Corina Barladeanu, partener Oxette.
Colectiile prezentate de Oxette sunt definite intotdeauna prin creativitate, o echipa de designeri italieni si eleni studiind cu atentie noile tendinte in domeniu, pentru a raspunde rapid la cerintele pietei si a adapta modelele create la specificul consumatorilor dintr-o anumita tara sau regiune.
Tendintele acestei ierni, in materie de bijuterii, sunt definite printr-un concept nou si sofisticat: o imbinare intre feminitatea elaborata, perfect afisata si dinamismul femeii Oxette. Coordonatele noii colectii Pieces sunt:
stil elaborat, originalitate si suprarealism. Oxette Pieces Collection este una dintre cele mai avangardiste colectii Oxette de pana acum si reprezinta o tendinta naturala catre inovatie si progres.
In afara de bijuterii, cumparatorii vor mai putea achizitiona ceasurile-bijuterii Oxette, pentru care se preconizeaza un succes de piata remarcabil, accesorii precum genti, esarfe, portofele, agende, rame foto,
manusi, curele si bijuterii pentru copii.
Firma Perideo International, proprietara master francizei Oxette in Romania este reprezentata de Adela Stan si Corina Barladeanu. Adela Stan este proprietara magazinului de decoratiuni de lux Casa Del Arte si are o
activitate de 5 ani in domeniul comertului. Corina Barladeanu are o experinta de 9 ani in domeniul marketingului si al comunicarii atat ca PR manager in cadrul unei multinationale (Coty Beauty Romania) si cat si,
ulterior, ca director al agentiei de relatii publice 2activePR.
{mosloadposition user10}