Soluții business IT&C dedicate întreprinderilor mici și mijlocii au fost prezentate la Conferinţa de Tehnologie Agora
Grupul Agora a organizat ieri Conferinta de Tehnologie Agora cu tema Soluții Business pentru IMM-uri, la Hotelul Intercontinental din Bucureşti.
În cadrul conferinței participanții au aflat noutățile și avantajele adoptării soluţiilor IT de tip Document Management, Business Intelligence, Enterprise Resource Planning (ERP) sau Customer Relationship Management (CRM).
“Am vrea să se înţeleagă că noi ne ocupăm de procese foarte complexe, de toată aria care implică procesarea documentelor, plecând de la soluţii simple de printare până la enterprise content management. Noi suntem alături de parteneri de-a lungul întregului proces. Optimised print services este un concept care cuprinde, practic, toată compania. Noi nu vindem un produs sau un serviciu, noi vindem soluţii, noi vedem nevoile clientului şi le analizăm”, a declarat Radu Arvu, Office Solutions Project Manager – Konica Minolta Business Solutions România.
În cadrul prezentării “CRM in the cloud” susținută de către dna. Andreea Mărășescu, Application Business Unit Manager Genesys Systems, au fost evidențiate avantajele implementării unui sistem CRM: “ Succesul în business este dat de deciziile strategice, de determinarea managementului de a schimba modul în care organizația face business. Odată decisă strategia, modul ei de implementare este o chestiune care ține numai de operațional, iar CRM este în primul rând o strategie de business. O soluție de CRM în
Anca Negoescu, Marketing Manager CS Vision, a vorbit despre creșterea performanței și eficienței unei companii prin implementarea unui sistem de Business Process Management. Soluția River Raft oferită de către CS Vision oferă claritate în urmărirea proceselor de lucru, stabilirea și urmărirea obiectivelor, îndeplinirea angajamentelor asumate, urmărirea și controlarea rezultatelor.
Remus Cazacu, Director General BIT Software, a spus: “Cu ocazii ca aceasta aflăm că soluţiile există. Mai mult, există finanţare. E nevoie de ambiţie şi voinţă. Mai ales că este vorba de aceleaşi tehnologii care păreau până nu de mult high-end, accesibile doar firmelor foarte mari.”
Vorbind despre posibilitățile de finanțare a investițiilor în IT pentru IMM-uri, Zoltan Somodi, Director General Matrix Business Consulting, a adăugat “Orice cerere poate fi făcută direct de beneficiar, exact cum orice firmă poate fi deschisă fără ajutorul unui consultant sau unui avocat. La fel, orice cerere poate fi completată de beneficiarul direct. În schimb, exact ca şi la deschiderea unei firme, beneficiarii pot apela la serviciile unor specialişti care ştiu exact care sunt problemele, care sunt riscurile. Este de mare ajutor serviciul unui consultant specializat, care poate creşte şansele unei firme să obţină finanţarea. Mai ales în condiţiile în care costul consultanţei poate fi inclus în preţul investiţiei şi poate fi rambursat din fonduri europene.”
În încheiere, Bogdan Tudor, Founder & CEO Class IT, a susținut faptul că “IMM-urile își pot permite servicii de calitate. Descentralizarea serviciilor IT poate aduce beneficii precum implicarea de personal specializat, controlul costurilor, upgrade-uri efectuate la timp, economie de spațiu prin depozitarea echipamentelor supradimensionate în alte locații, o mai mare securitate a datelor”.
Evenimentul a fost promovat cu ajutorul partenerilor media PRwave, PRwave Directory, MediaLook, Smart FM, Agora News, IT Trends şi Digital Trends. Alţi parteneri: Aries, Byblos, iNES, DigiSign.