Piața locală de externalizare a serviciilor IT va ajunge în următorii doi ani la un grad de penetrare de 20-30%
Outsourcing Factory, furnizorul româno-canadian de servicii şi consultanţă în domeniul IT, anunță schimbarea numelui companiei în OSF Global Services. Această redenumire este determinată de dezvoltarea rapidă a companiei și reflectă dimensiunea globală pe care a atins-o prin furnizarea de servicii către clienți din peste 17 țări de pe 3 continente.
Compania a înregistrat în 2008 o cifră de afaceri de 1,25 milioane de euro și estimează că va atinge în 2009 o valoare de aproximativ 2 milioane de euro. Această creștere este susținută de potențialul tot mai mare al pieţei de externalizare a serviciilor IT, atât la nivel global, cât și în România, datorat nevoii companiilor de a scădea costurile cu infrastructura și administrarea departamentelor IT. Reprezentanții OSF Global Services estimează că piaţa locală de externalizare IT va crește în următorii doi ani până la un grad de penetrare de 20-30%, față de aproximativ 10% cât este în prezent. Astfel, o mare parte a cererii pe această piață va proveni de la IMM-uri, consideră reprezentanții OSF Global Services. Acestea încep să înțeleagă beneficiile obținute de pe urma dispunerii de personal calificat şi know-how valoros în departamentul IT, fie el extern sau intern, precum și în urma reducerii costurilor.
În această perioadă compania primeşte numeroase solicitări de externalizare și pe zona de Business Process Outsourcing (BPO), în special pentru outsourcing de IT, customer support, telemarketing și content management. OSF Global Services adresează piața cu un portofoliu extins de servicii și pe alte zone: de la dezvoltare software, dezvoltare și integrare de aplicații de tip enterpirse (ERP, CRM etc) până la servicii profesionale de consultanță IT pentru transformarea afacerilor și îmbunătățirea proceselor interne.
“Schimbarea de nume pe care am hotarât să o facem nu reprezintă o repoziționare, ci reflectă noile etape care au avut loc în dezvoltarea companiei, de la dublarea cifrei de afaceri într-un singur an (2007-2008), până la lansarea serviciilor de BPO. Portofoliul nostru de clienți se dezvoltă foarte mult în această perioadă, pe măsură ce companiile caută soluții concrete pentru reducerea costurilor, iar externalizarea serviciilor IT este o alternativă viabilă în acest sens ”, a declarat Gerard Szatvanyi, Preşedinte şi CEO al OSF Global Services.
{mosloadposition user10}