Outbox este noua identitate de brand care va grupa competențele de digital și comunicare one-to-one ale Mercury360. Lansarea agenției vine în contextul în care piața de advertising transferă din ce în ce mai mult interes și resurse în zona de digital, iar compentențele de online, precum și volumul de campanii interactive dezvoltate de divizia de digital a Mercury360 au avut traiectorii ascendente în ultimii ani.
“Lansarea noii agenții reprezintă angajamentul nostru în termeni de interes, implicare și resurse direcționate către zona de interactive, către dezvoltarea de platforme care vor ajuta brandurile să își maximizeze rezultatele în mediul online. Am considerat potrivit să desprindem o entitate independentă de business, adaptată dinamismului pieței și care să devină, pe termen mediu, unul din principalii jucători ai pieței de profil”, Radu Miu, General Manager Mercury360.
«The *uncomplicated» este o declarație și un credo al noii agenții. Tehnologii complexe adaptate platformelor de comunicare digitală sunt folosite la adevăratul lor potențial, rămânând însă accesibile, atât pentru branduri cât și pentru consumatorii acestora.
“Serviciile oferite de Outbox (strategic planning, servicii digitale, proiecte integrate) ghidează brandurile printre provocările aduse de evoluția noilor tehnologii, oferindu-le strategii integrate de digital și soluții customizate de comunicare eficientă, relevantă, memorabilă. Ne dorim să ne diferențiem propunând solutii, mai degrabă decât implementare pe canale specifice“, Adrian Pavelescu, Managing Director Outbox.
Adrian Pavelescu preia poziția de Managing Director Outbox după mai mult de 7 ani de coordonare a diviziei de direct & digital a Mercury360. Specializat pe canale de comunicare digitală și personalizată, a dezvoltat strategii și platforme de comunicare atât în zona de consumer cât și în B2B, iar în prezent atenția sa se îndreaptă către maximizarea beneficiilor noilor tehnologii în comunicarea de brand.