Outbox, noua identitate de brand care grupează competențele de digital și comunicare one-to-one ale Mercury360 a lansat pentru Paula, brand aparținând Dr. Oetker, o aplicație de augmented reality, ca parte a promoției naționale «Primăvara asta-i dulce, premii Paula ți-aduce !»
Aplicația poate fi accesată la standul de premiere, cu ajutorul unei tablete aflate în posesia promoterilor și permite consumatorilor ca prin scanarea markerului aflat pe flyerul primit la raft să descopere premiul câștigat în format 3D, vizibil prin camera foto a tabletei. "Pentru că Paula este un brand tânăr și dinamic vrem să arătăm acest lucru consumatorilor noștri nu doar prin premiile oferite, ci și printr-o experiență de brand inedită. Ne-am dorit să înlocuim metodele clasice de de activare cu o tehnologie actuală, cu mult potențial de dezvoltare, așa că propunerea Outbox a fost primită cu mult entuziasm", spune Raluca Pârvu, Product Manager Dr. Oetker.
Aplicația a fost dezvoltată in-house de echipa Outbox.