prin campania “Iti oferim sansa sa oferi”
SISTER isi respecta sloganul, “More to Give” si semneaza o campanie pentru OTTER, cu o puternica tenta sociala. Astfel, SISTER imbina componenta de business a agentiei cu misiunea sociala pe care si-a asumat-o inca de la aparitia pe piata.
Brieful clientului a cerut o campanie memorabila, sustenabila, care sa apropie consumatorii de brand in perioada Craciunului, prin implicarea lor intr-o cauza sociala alaturi de OTTER.
Astfel, Sister a venit cu solutia inedita, de a implica consumatorii Otter intr-o cauza sociala prin campania “Iti oferim sansa sa oferi”.
“Am lucrat cu mare drag la acest brief. Pentru SISTER a fost o oportunitate de a face mai mult, atat pentru client dar si pentru a aborda o problema sociala grava: saracia care afecteaza mii de familii din Romania. Este o realitate pe care nu putem sa o ignoram, si pe care trebuie sa o indreptam. In fond, rolul nostru, al advertisingului nu este doar de a aduce vanzari clientilor, ci si de a atinge sufletele consumatorilor, de a le oferi mai mult, de a fi alaturi de ei. “ spune Alexandra Tinjala din partea SISTER.
Campania a avut doua componente esentiale: apropierea consumatorilor de OTTER, prin implicarea lor directa in cauza sociala sustinuta, dar si strangerea de fonduri pentru copiii si tinerii aflati sub aripa organizatiei SOS Satele Copiilor.
“Iti oferim sansa sa oferi” s-a desfasurat in perioada 1-31 decembrie, in toate magazinele OTTER din tara. Mecanismul folosit i-a adus pe consumatori alaturi de OTTER in sustinerea acestei cauze. Acestia au primit o reducere de 5% pentru ca au daruit 5% din pretul pantofilor cumparati, familiilor din grija SOS Satele Copiilor. Din banii stransi, OTTER s-a angajat sa cumpere incaltaminte noua care a ajuns la aceste familii.
“Organizatia SOS Satele Copiilor, a sustinut prin programele sale peste 30.000 de copii, tineri si familiile acestora. In urma campaniei “Iti oferim sansa sa oferi”, OTTER a strans 159.000 de lei. Este un rezultat frumos care arata ca mecanismul acestei promotii a insemnat mai mult decat o simpla reducere. A insemnat bucuria de a face un cadou celor mai putin norocosi.” spune Alexandra Tinjala.
Campania s-a desfasurat in presa si in magazine – atat prin media conventionale – printuri, ad-uri de presa, dar si prin solutii inovative care sa ii aduca pe consumatorii OTTER mai aproape de scopul acestei promotii. Astfel, in locul hartiilor mototolite pe care le gaseau in pantofi, consumatorii au avut surpriza de a gasi scrisori de multumire de la copiii aflati in ingrijirea S.O.S. Satele Copiilor.
Succesul campaniei “Iti dam sansa sa oferi” a fost asigurat de Ioana Stan, Director de Markenting, din partea OTTER, si din partea SISTER de Lucian Urdea – Creative Director, Cristina Garlan – Senior Art Director, Smaranda Nemethi – Art Director, Adrian Burlacu – Copywriter, Ruxandra Paun si Nicoleta Pena – Client Service.
{mosloadposition user10}