OTP Bank România anunță rezultatele concursului lansat anul trecut pe platforma digitală Banca de mulțumiri, cel mai mare proiect online dedicat gratitudinii în rândul românilor.
1.600 de participanți au devenit creatori de conținut (video, gif, foto, audio) în care mesajul a fost Mulțumesc. Dincolo de dorința de a fi creativi, utilizatorii și-au completat munca prin efortul depus, investind 220 de ore în crearea conținutului – echivalentul a 10 zile de muncă fără întrerupere.
Nevoia lor de a face parte dintr-un proiect amplu, care are ca principal obiectiv recunoștința și creșterea nivelului de gratitudine în societatea românească, a rezultat în aproximativ 7.000 de mesaje de mulțumiri.
Totodată, mobilizarea a fost mare și în rândul vizitatorilor platformei, care s-au transformat în jurați și au votat conținutul preferat. Astfel, peste 25.000 de voturi s-au înregistrat pe durata celor 2 luni de concurs din cadrul campaniei Banca de mulțumiri.
Succesul concursului și al proiectului demarat de OTP Bank România se reflectă și în numărul mare de utilizatori la care a ajuns mesajul campaniei – peste 1,1 milioane.
“Le mulțumim și noi, la rândul nostru, tuturor celor care au înțeles demersul nostru și care au sprijinit avântul campaniei Banca de Mulțumiri. Este important să ne schimbăm mentalitatea și atitudinea de recunoștință atât la nivel personal, cât și la nivel colectiv. Vom continua și anul acesta cu proiectul Un an de mulțumiri și sperăm că vom avea în continuare sprijinul și încrederea tuturor celor implicați în acest proiect”, a declarat Mihaela Duică, PR Manager OTP Bank România.
Reamintim că în luna octombrie, 2019, cu ocazia aniversării a 15 ani de activitate pe piața locală, OTP Bank România a lansat Banca de mulțumiri, unul dintre cele mai mari proiecte digitale dedicate recunoștinței, având ca scop creșterea nivelului de recunoștință la nivel național.
De asemenea, Banca de mulțumiri este o premieră în România, fiind prima acțiune de acest tip a unei companii din domeniul bancar. Inițiativa a venit în urma unui studiu¹ OTP Bank România care a analizat, la nivel național, cultura recunoștinței la români: când, cum și cât de mult spun aceștia “mulțumesc”, atât în mediul online, cât și offline.
¹ Studiul a fost realizat în vara și toamna anului curent, pe un eșantion reprezentativ la nivel național pe sex, vârstă și regiuni. Mărimea eșantionului: 824 interviuri, 202 rural și 622 urban, cu o marjă de eroare: +/- 3.70%, la un nivel de încredere de 95%.