Breganze, Italia. Iniţiativele de responsabilitate socială ale grupului OTB se ȋnmulţesc. Ȋntreaga lună aprilie, 10% din valoarea vânzărilor online ale brandurilor Diesel, Maison Margiela şi Marni va fi donată Fundaţiei OTB pentru achiziţia şi distribuţia de kituri de protecţie pentru medici şi paramedici afalţi ȋn linia ȋntâi ȋn lupta cu virusul, şi pentru a susţine pacienţii ce suferă de COVID-19 şi sunt internaţi ȋn centre şi spitale mai mici şi mai puţin cunoscute, dar care au nevoie de ajutor.
Fondurile strânse vor susţine intervenţii directe şi specifice, ȋn continuitate cu activităţile desfăşurate de Fundaţia OTB de la ultima strângere de fonduri şi până acum, precum:
- Donarea de echipamente individuale de protecţie către unităţile spitaliceşti din ȋntreaga Italie şi către centrele dedicate ȋngrijirii persoanelor ȋn vârstă, pentru siguranţa personalului care are grijă de aceştia şi pentru siguranţa vizitatorilor;
- Achiziţionarea şi furnizarea de echipamente tehnologice de ultimă generaţie pentru a preveni răspândirea virusului ȋn medii cu pacienţi care suferă de COVID-19;
- Susţinere pentru transformarea secţiilor spitaliceşti ȋn secţii dedicate primirii pacienţilor confirmaţi pozitiv cu infecţia virusului.
Fondată ȋn 2008, Fundaţia OTB este organizaţia non-profit a grupului, dedicată susţinerii oamenilor şi zonelor din lume aflate ȋn situaţii dificile, prin iniţiative concrete şi proiecte cu impact social direct şi sustenabil.
De-a lungul anilor, Fundaţia a intervenit ȋn situaţii de urgenţă, susţinând zone şi oameni afectaţi de dezastre naturale (precum ȋn cazul puternicului cutremur din Emilia-Romagna şi zona centrală a Italiei, ȋn 2012, respectiv 2016).
#bravesolidarity