De la 1 mai, Orkla va deveni unul dintre sponsorii principali ai Centrului Nobel pentru Pace. Contractul de sponsorizare se refera la o perioada de trei ani care merge pana in primavara lui 2010. Orkla va sponsoriza Centrul la acelasi nivel ca si Telenor, Hydro, DnB NOR si Fundatia Leif Höegh.
"Suntem incantati. Sustinerea oferita de Orkla indica importanta pe care Centrul Nobel pentru Pace o are atat pe plan national, cat si international. Aceasta ne va permite sa dezvoltam noi proiecte, sa ne mentinem statutul de cel mai modern muzeu norvegian si sa intarim pozitia Premiului Nobel pentru Pace ca cel mai bine cunoscut brand norvegian”, a declarat Bente Erichsen, Directorul Centrului Nobel pentru Pace.
“Numele lui Alfred Nobel si al Premiului pentru Pace sunt asociate cu valori de care lumea are nevoie. Ne bucuram sa contribuim la sporirea atractivitatii ofertelor acestui centru de care Norvegia are toate motivele sa fie mandra,” a afirmat Dag J. Opedal, Presidinte si CEO al Grupului Orkla.
Orkla este una dintre cele mai mari companii norvegiene listate la bursa, iar principalele domenii in care activeaza sunt bunurile de consum de marca, materialele speciale si investitiile financiare. Grupul are 30.000 de angajati si o cifra de afaceri anuala de aproximativ 53 miliarde NOK.
Centrul Nobel pentru Pace este cel mai modern muzeu din Norvegia. Centrul prezinta laureatii Premiului pentru Pace si activitatea lor, precum si viata si istoria lui Alfred Nobel, si organizeaza expozitii pe subiecte actuale legate de razboi, de pace si de rezolvarea conflictelor. Diferitele expozitii, solutiile digitale unice, seminarele si filmele pe subiecte actuale transforma vizitele la Centru in experiente fascinante si complexe.
Prima expozitie la care Orkla va participa in calitate de sponsor principal este cea de arta contemporana internationala intitulata “Topirea ghetii – un subiect fierbinte”. Premiera sa va avea loc pe 5 iunie, de Ziua mondiala a mediului, la Centrul Nobel pentru Pace.
{mosloadposition user10}