ORKLA FOODS ROMANIA (OFR), dupa sapte luni de la achizitia Royal Brinkers, relanseaza marca Wiesana, intr-o formula noua: reteta imbunatatita, ambalaj atractiv si sortimente unice.
„Astazi facem primul pas in implementarea strategiei de portofoliu in categoria de margarina retail, prin relansarea marcii Wiesana. Aceasta va fi sustinuta prin activitati la nivel de comunicare si de trade, in urma carora estimam o crestere in volume de minimum 20% fata de anul 2006 ”a declarat Aliz Kosza, director executiv OFR.
Produsele gamei se aliniaza acum sub numele „Wiesana Delecta” intr-un ambalaj nou si original care inspira optimism, incredere si placerea gustului; este reprezentativ si sugestiv, cu valori asociate brandului. Logo-ul Wiesana a beneficiat, si el, de o schimbare care ii confera optimism si un plus de personalitate. Acelasi design se regaseste si pe ambalajul gamei Wiesana Prajituri.
“Wiesana este marca numarul doi pe piata si ne propunem sa devina alegerea fireasca a majoritatii consumatorilor. Noua reteta cu o consistenta mai cremoasa intareste valorile asociate marcii” a afirmat Ioana Moga, director marketing OFR.
Cele trei sortimente noi sunt: Wiesana Delecta zi de zi, Wiesana Delecta usor sarata si Wiesana Delecta cu lecitina si vitamine. Dezvoltarea noilor retete a durat mai multe luni, bazandu-se pe degustari repetate, fiind validate de peste 70% dintre consumatorii vizati.
Odata cu achizitia Royal Brinkers, OFR aplica si aici strategia care i-a adus pozitia de lider de piata in segmentele mustar, ketchup, margarina retail si industriala, sosuri si gemuri: dezvolta retete noi, mai gustoase, plecand de la un studiu amanuntit al opiniilor consumatorilor din Romania.
Marca WIESANA a aparut pe piata in 1994, fiind prima margarina in caserole produsa in Romania si este cea mai valoroasa marca din portofoliul de margarina retail Orkla.
{mosloadposition user10}