Pentru ca oriunde si oricand ai nevoie de o rezerva mai mare de guma de mestecat, Wrigley a lansat un nou ambalaj pentru Orbit Sugarfree: recipientul continand 46 de pastile.
In masina, la birou sau acasa, recipientul cu 46 de pastile are dimensiunea ideala pentru a fi mereu la indemana iar capacul cu sistem de inchidere solid asigura mentinerea calitatii produsului dupa desigilarea recipientului.
Lansarea noului ambalaj Orbit este adresata consumatorului preocupat de igiena sa dentara – Orbit fiind guma de mestecat fara zahar care, mestecata timp de 20 de minute dupa fiecare masa sau gustare, ajuta la reducerea riscului de aparitie a cariilor dentare cu pana la 40% – dar care nu dispune frecvent de ocazii de cumparare, astfel incat o cantitate sporita de produs ii economiseste timpul.
Variantele de aroma in care este disponibila guma de mestecat Orbit la recipient sunt Orbit Winterfrost, Orbit Spearmint si Orbit Sweet Mint.
Lansarea este sustinuta de o campanie de promovare incluzand print, TV, sampling si materiale POP.
Orbit Sugarfree este brandul de guma de mestecat cel mai apreciat de consumatorii romani, avand 70% cote valorice de piata din segmentul guma de mestecat (estimare Wrigley pe baza datelor furnizate de AC Nielsen, februarie 2007). Lansat in Romania in urma cu 15 ani, Orbit a devenit unul dintre brandurile cele mai indragite, dobandind titlul de Superbrands la prima editie locala a Programului Superbrands, cea din 2006.
{mosloadposition user10}