Wrigley România a lansat www.feelwhite.ro, platforma promoţională online pentru lansarea noului Orbit White. Site-ul este o aventură tridimensională de senzaţii în alb, care introduce noul ambalaj plic – ca alternativă elegantă de consum al gumei Orbit. Creaţia şi dezvoltarea site-ului au fost realizate de Senior Interactive.
Site-ul este o lume de plicuri „identitate”, care plutesc într-un univers 3D. Lansarea este însoţită de o campanie promoţională care invită utilizatorii să îşi descrie senzaţiile de alb în legatură cu teme săptămânale şi să câştige premii de un alb intens. Pe lângă plicurile „identitate”, utilizatorii pot întâlni plicuri “gadget”, care le oferă experienţe neaşteptate sau plicurile promoţionale, care îi anunţă despre promoţiile în curs de desfăşurare. Universul de sentimente despre alb este de asemenea şi un chat room virtual, ce oferă posibilitatea utilizatorilor online să interacţioneze şi să comunice instant prin intermediul propriilor plicuri.
“Am dorit să introducem Orbit White în online într-o manieră care să comunice beneficiile acestui nou produs lansat pe piaţa românescă: alb şi elegantă. Site-ul dezvoltat de Senior Interactive este o invitaţie rafinată, ce combină aceste 2 elemente armonios, invitând consumatorii noştri să experimenteze lumea pe care am creat-o în jurul acestui brand”, a declarat Carmen Dincă, Marketing Manager la Wrigley Balkan East.
“Feelwhite.ro se adaugă seriei de proiecte frumoase pe care le lansăm pentru Wrigley în acest an. Am fost stimulaţi de libertatea oferită de client în a dezvolta acest proiect de comunicare online şi avem în continuare idei pe care abia aşteptăm să le punem în practică pentru a oferi noi experienţe spectaculoase consumatorilor. Până atunci, intraţi şi descoperiţi o lume interesantă pe www.feelwhite.ro“, a declarat Radu Glonţ, Account Director la Senior Interactive.
Echipa Senior Interactive implicată în acest proiect a fost formată din: Mircea Anca – Web Designer; Daniel Pisică – Team Leader Web Design; Andrei Ciucă – Web Developer; Sorin Chiprian – Senior Action Script Developer; Teo Onicel – Team Leader Action Script; Laurenţiu Ilie – PHP Developer; Andrei Baiaşiu – SEO Specialist; Mihaela Goia – Research Analist; Eleodor Ghenoiu – Senior Strategic Planner; Răzvan Albu – Senior Project Manager; Veronica Ciacoveanu – Jr. Account Manager; Radu Glonţ – Account Director.
Susţinătorii proiectului din partea Wrigley România au fost: Ramona Dumitrache, Brand Manager, Wrigley Balkan East şi Carmen Dincă, Marketing Manager, Wrigley Balkan East.
{mosloadposition user10}