“Crezi că știi cu ce se mănâncă o despărțire?”
Echipa SENIORHYPER a lansat Orbit Chef, o nouă aplicație de Facebook pentru Orbit România, parte a strategiei de comunicare digitală pe care a gestionat-o pentru brand pe întreg parcursul anului 2013.
“Crezi că știi cu ce se mănâncă o despărțire? Stăpânești tehnica preparării unui "rămas bun" și ești în stare să-l servești în cel mai scurt timp, ca la carte? Vino să câștigi premii și titlul de Orbit Chef într-un show bine condimentat cu momente de adio!”. Aceasta este invitația lansată de aplicație (aici) iar cei care intră în concurs trebuie să descopere ingredientele din compoziția fiecărui preparat culinar ca apoi să înlăture resturile de mâncare cu Orbit și să își ia adio de la acestea. Cei care reușesc să se despartă definitv de resturile de mancare primesc puncte în clasament, mărindu-și șansele la premii.
Aplicația Orbit Chef face parte, alături de Adio Show, din platforma digital creativă dezvoltată de echipa SENIORHYPER pentru Orbit în 2013, este vorba despre Break up TV. Această platformă este spațiul unde se întâmplă toate activările brandului din online, sub forma unor emisiuni celebre.
„Orbit Chef este o nouă idee frumoasă a creativilor de la SENIORHYPER, parte a unui concept integrat pe care l-am primit de la bun început cu entuziasm.
Aplicațiile dezvoltate până acum au prins excelent la utilizatorii din social media, și cum o bună parte din targetul nostru este activ în online, ne bucurăm să le oferim entertainment, pe lângă un produs de calitate”, spune Adela Avram, Senior Brand Manager Balkan East.
„Echipa SENIORHYPER a gestionat din punct de vedere digital campania desfășurată de Orbit România în 2013, <