Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

“Oras al cartilor” – un concept inovator de librarie dezvoltat de HIPPOS pentru Bookcity

Agenția HIPPOS a dezvoltat pentru noua librărie Bookcity, situată în centrul comercial Coresi din Brașov, conceptul inovator “Oraș al cărților,” care oferă clienților senzația că fac cumpărături pe străzile unui adevărat centru urban.

Conceptul “Oraș al cărților” a fost declinat de HIPPOS atât în design, cât și în creația tuturor materialelor de promovare instore – de la semne de carte până la ambalajele de cadouri.

Suprafața totală a noii librării este de 190 metri pătrați, iar principalele categorii de produse se adresează cititului, dezvoltării personale, oferirii de cadouri, precum și divertismentului pentru întreaga familie.

Spațiul include mai multe elemente cheie, precum Skyline Shelving System – un sistem de rafturi care permite vizualizarea produselor din orice unghi și care, la nivel estetic, preia silueta clădirilor urbane. De asemenea, un punct de atracție important în cadrul Bookcity este The Play Amphitheatre – inspirat din structura amfiteatrelor antice, acest spațiu a fost creat atât pentru copii (aici pot testa jocuri și pot asculta povești), cât și pentru evenimente precum lansări de carte sau evenimente culturale. În acest amfiteatru au fost montați copaci-spirală luminoși, iar deasupra rafturilor cu cărți sunt poziționate lampadarele cubice, care vin în completarea acestora, accentuându-le forma. Un alt element cheie al librăriei este The Literary Chandelier, un candelabru format din numele celor mai importante curente literare.

“Designul Bookcity reprezintă o intersecție între estetica antiminimalistă și constructivism, cu o mare doză de ironie disco. Acest mix a apărut ca reacție naturală de respingere a tendinței autohtone de uniformizare prin folosirea excesivă a minimalismului scandinav sau a industrialului,” a declarat Martin Balint, Visual Artist & Creative Partner, HIPPOS.

Practic, Bookcity este un concept de librărie destinat în principal pasionaților de smart entertainment – clienții care își doresc să achiziționeze cărți dintr-un spațiu diferit și să aibă parte de o experiență nouă.

“Provocarea echipei HIPPOS a fost dezvoltarea unui design original, care îl va determina pe client să revină. Astfel, ne-am propus împreună să punem în centru experiența din librărie – de la intrare, la modul în care clientul este tratat de către personal, până la felul în care interacționează cu produsele pe care și le dorește. Tocmai de aceea, HIPPOS a conceput un itinerariu în interiorul unui oraș cu multiple spații intime, lumini difuze și forme care stârnesc dorința de a descoperi, de a petrece un pic din timpul acordat cumpărăturilor într-un spațiu care te relaxează, te deconectează de ritmul orașului real,” a declarat Andreea Morariu, Manager Bookcity.

În portofoliul HIPPOS se regăsesc și alte proiecte de design similare, precum TimeSquare by Cellini – concept store-ul din Promenada Mall sau MONROE- Make-up and hairstyle studio.

Echipă HIPPOS: Martin Balint – Visual Artist & Creative Partner, Emanuel Clonda – project management, Andreea Gurban – research, art direction și 3D modelling, Ștefan Vlad – consultanță de arhitectură.

Bucuresti, 20.04.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.