Orangina se lanseaza oficial in Romania, deschizand astfel un nou segment de piata, acela al bauturilor racoritoare cu un continut bogat in suc si pulpa de portocala usor carbonatat, si aport scazut de zahar. Datorita retetei sale unice, Orangina este apreciata de peste 500 de milioane de consumatori din 63 de tari ale lumii, fiind totodata un brand puternic in tarile mediteraneene.
Orangina este produsa dupa o reteta unica, prezentata intr-un amabalaj atractiv ? renumita ?sticla Bulby?. 85% din consumul anual la nivel mondial de Orangina este vandut in ambalajul ?Bulby Bottle?.
Irit Mazor, Business Development Vice-President pentru Orangina in Romania declara: ?Orangina este o bautura racoritoare premium care se adreseaza iubitorilor de sucuri si apa minerala, deopotriva preocupati de o alimentatie sanatoasa. Cercetand atent preferintele consumatorilor romani am aflat ca acestia isi doresc o bautura mai aproape de prospetimea portocalelor, fapt care ne-a determinat sa venim in intampinarea nevoilor lor de consum prin lansarea Orangina. Prin continutul sau bogat in suc de portocale si pulpa de fruct, Orangina se diferentiaza de oferta pietei romanesti de bauturi racoritoare, deschizand un nou segment de piata ? acela al bauturilor racoritoare cu un continut bogat in suc si pulpa de portocala usor carbonatat, si aport scazut de zahar?.
Gustul unic si proaspat al Orangina, recunoscut in intreaga lume, se obtine prin agitarea continutului inainte de consumare, permitand astfel savurarea unei bauturi de portocale aparte de oferta pietei romanesti. Printr-un ambalaj unic si recognoscibil, de forma unei portocale proaspete, ?sticla Bulby? de 0,25 si 0.5 litri se impune prin originalitatea designului, fiind foarte usor de identificat de catre consumator. Forma fructului de portocala se regaseste si in logo-ul Orangina: efectul tridimensional al acestuia exprimand dinamism si vioiciune, in deplina concordanta cu sloganul Orangina in Romania: ?Shake it your way!?.
Orangina este o bautura moderna, usor carbonatata, obtinuta printr-o asociere unica si originala intre suc si pulpa de portocale, combinatie menita sa releve spiritul sau mediteraneean. Orangina se adreseaza persoanelor receptive la nou, care apreciaza aceasta bautura nu numai pentru calitatea sa, ci si pentru beneficiul de imagine pe care il confera.
?Odata cu lansarea pe piata romaneasca, Orangina isi propune o cota de 5% din piata bauturilor racoritoare din portocale. Valoarea totala a investitiei in lansarea Orangina in Romania atinge cifra de 12 milioane de dolari?, continua Irit Mazor.
Orangina este disponibila pe piata romaneasca in diverse forme de ambalaj: sticla de 250 ml, PET de 0,5 litri, si de 2 litri, acesta din urma fiind o forma de ambalaj apreciata de tinerele familii.
Lansarea Orangina in Romania a fost precedata, timp de trei saptamani, de o campanie de teasing in oudoor. In tot acest timp locuitorii Capitalei si ai principalelor orase din tara au putut admira ?sticla Bulby?, in principalele piete publice. Pe durata lunilor de vara, Orangina ramane aproape de consumatori prin intermediul activitatilor de sampling care se vor desfasura in locatii dintre cele mai diverse, pe intreg cuprinsul tarii.
Incepand cu sfarsitul lunii iunie, lansarea Orangina in Romania este sustinuta, prin intermediul unei campanii TV, si de spotul national filmat special pentru Romania. Agentiile care vor lucra pentru marca Orangina in Romania sunt: Tempo Advertising pentru ATL si PR si ProMarket pentru BTL.
Drespre Orangina
Orangina este un produs international cu traditie, apreciat si consumat in peste 63 de tari ale lumii. Reteta Orangina a fost creata inca din 1936 de catre un spaniol pe nume Trigo, care a combinat pentru prima data senzatia unica a bauturilor carbonatate cu gustul racoritor si savuros al sucurilor cu pulpa, intr-o reteta al carei secret este pastrat si astazi. Incepand de atunci, Orangina a fost gustata si apreciata din ce in ce mai mult, astfel ca in 1951 a fost lansata in Franta ? unde detine in prezent o cota de 45% din piata baturilor carbonatate.
Orangina este prezenta pe intreg cuprinsul globului ? 25 de fabrici care produc anual 300 milioane de litri de Orangina. 85% din volumul anual de vanzari al Orangina la nivel international este consumat in ambalajul ?Bulby Bottle?.
In Romania Orangina este distribuita de Carlsrom Beverages, companie al carei portofoliu cuprinde exclusiv marci premium de bauturi. Prin lansarea Orangina, Carlsrom Beverages isi completeaza portofoliul de marci premium si totodata deschide un nou segment pe piata bauturilor racoritoare, acela al bauturilor racoritoare cu un continut bogat in suc si pulpa de portocala usor carbonatat, si aport scazut de zahar.
{mosloadposition user10}