Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Orangina devine un brand matur

Orangina, lansată oficial în România în luna iunie, trece de la comunicarea de produs la comunicarea de brand. După ce s-a lansat pe piaţa băuturilor răcoritoare, poziţionându-se ca o băutură super premium, Orangina îşi schimă platforma de comunicare şi are o nouă abordare concentrată pe susţinerea sloganului „Shake it your way!”

 

Vizionati spot-tul campaniei

Orangina a trecut de la comunicarea de produs, care a pus accentul pe principalele caracteristici – băutură răcoritoare cu un conţinut bogat în suc şi pulpă de portocală uşor carbonatată, şi aport scăzut de zahăr, la cea de-a doua fază – la comunicarea de brand. În această etapă, Orangina pune accentul pe comunicarea emoţională, incercând să creeze o nouă atitudine şi să rezoneze cu stilul de viaţă activ şi dinamic al consumatorului. Trecerea la această nouă fază a comunicării se bazează pe cercetările efectuate anterior, care indica receptivitatea consumatorului nu numai faţă de calitatea produsului Orangina, ci şi faţă de beneficiul de imagine pe care îl creează.

Irit Mazor, Business Development Vice-President pentru Orangina în România declară : „Orangina a fost apreciată de publicul din România şi a reuşit să devină în scurt timp băutura răcoritoare preferată a persoanelor cu un stil de viaţă modern şi sănătos, orientate către produsele naturale. Consumatorul român manifestă din ce in ce mai deschis această preferinţă şi mai mult decât atât, iubeşte brandurile care creează trenduri. Acesta este motivul pentru care am decis sa trecem la o etapă superioară în comunicarea Orangina, punând accentul mai mult pe brand şi pe legătura emoţională dintre acesta şi consumator.”

Noua campanie de imagine Orangina va fi dezvoltată pe TV şi va consta într-o serie de 2 spoturi care ilustreaza sloganul brandului – „Shake it your way”. Spoturile prezintă persoanaje tinere care aleg să-şi manifeste propria individualitate într-un mod specific şi surprinzător. La fel ca şi băutura, situaţiile şi modul în care se comportă aceste personaje sunt particulare şi memorabile.

Lansarea Orangina în România a avut loc în luna iunie printr-un eveniment la care au participat peste 800 de invitaţi şi la care momentul principal de atracţie a fost concertul susţinut de cântareaţa franceza In Grid. După numai două luni de la lansarea oficială în România, Orangina a vândut peste 2 milioane de sticle, în toate cele trei forme de ambalaj în care băutura răcoritoare este comercializată pe piaţa românească: sticla „Bulbyde 0,25 şi 0.5 litri, şi PET de 2 litri.

Datorită reţetei sale unice, Orangina este apreciată de peste 500 de milioane de consumatori din 63 de ţări ale lumii, fiind totodată un brand puternic în ţările mediteraneene.

Reţeta Orangina a fost creată încă din 1936 de către un spaniol pe nume Trigo, care a combinat pentru prima dată senzaţia unică a băuturilor carbonatate cu gustul răcoritor şi savuros al sucurilor cu pulpă, într-o reţetă al cărei secret este păstrat şi astăzi. Începând de atunci, Orangina a fost gustată şi apreciată din ce în ce mai mult, astfel că în 1951 a fost lansată în Franţa – unde deţine în prezent o cotă de 45% din piaţă băturilor carbonatate.

Orangina este prezentă pe întreg cuprinsul globului – 25 de fabrici care produc anual 300 milioane de litri de Orangina. 85% din volumul anual de vânzări al Orangina la nivel internaţional este consumat în ambalajul “Bulby Bottle”.

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.