Campania Orangina Bosaball Tour pentru brandul
Orangina beneficiază de un buget de 100.000 Euro
Carlsrom Beverages a lansat recent noua campanie de promovare pentru brandul Orangina. Numele campaniei este „Orangina Bossaball Tour – Costinesti 2007”, iar bugetul se ridică la peste 100.000 de Euro şi se va desfăşura între 14 iulie şi 15 septembrie.
Aceasta face parte din campania de imagine pentru acelaşi brand, având ca şi concept integrator „shake it!”. Mesajul particular transmis de această dată este “Descoperă cel mai distractiv mod de a te agita!”.
Obiectivul care a stat la baza „Orangina Bossaball Tour” este de a oferi consumatorului ocazia să interacţioneze cu marca, într-un mod care să reflecte personalitatea brandului Orangina. Publicul ţintă este alcătuit din persoane active care iubesc sportul şi distracţia, şi, mai ales, mixul celor două. Canalele de comunicare alese sunt ATL (above-the-line), BTL (below-the-line), PR (public relations), PLV (promovare la locul de vanzare).
Aşa cum Orangina este o combinaţie originală de suc şi pulpă de portocale cu bule răcoritoare, menită să fie agitată, aşa şi BossaBall-ul nu este doar un joc, ci o combinaţie de mai multe jocuri, muzică, dans şi distracţie cât cuprinde.
“Faptul că marca Orangina a lansat BossaBall în România nu este deloc întâmplător. BossaBall este cu siguranţă jocul ideal pentru iubitorii mărcii Orangina, ale căror trăsături definitorii sunt: pofta de viaţă, faptul că sunt mereu în căutare de experienţe noi şi au un stil de viaţă activ. Astfel, pe parcursul întregii veri, românii care se vor afla pe litoralul Mării Negre vor avea parte de cel mai distractiv mod de a se "agita", în spiritul Orangina.” a declarat Cătălin Ignat, Vice-preşedinte marketing URBB şi Carlsrom Beverage.
Campania cuprinde ca activităţi de PR evenimentul de lansare şi o campanie de advertoriale. Evenimentul a avut loc pe 14 iulie, dând startul la distracţie. Acesta a fost compus dintr-un meci spectaculos de Bossaball executat de echipa demostrativă de BossaBall a României, condusă de gimnastul Marius Urzică, alături de trainerii belgieni veniţi special pentru această ocazie. Seara a fost încheiată de concertul trupei Mandinga, care a reuşit să scoată în evidenţă încă un ingredient important în jocul de BossaBall – muzica, nelipsită de la nici un meci.
Campania de PR este însoţită de un spot radio informativ pe ritmuri de jingle Orangina difuzat la Radio Kiss FM, de machete de presă în Şapte Seri şi de materiale de promovare la locul de vânzare: poster, neck ringer cu booklet, flyer. Pe lângă aceste elemente, campania mai are şi o componentă on-line atât prin crearea unui portal interactiv propriu www.orangina-bossaball.ro cât şi prin bannere postate pe diferite pagini web.
Chiar şi după încheierea sezonului estival, iubitorii mărcii Orangina pasionaţi de BossaBall se vor putea bucura în continuare de experienţa pe care acest joc le-o oferă, pentru că terenul urmează să fie amplasat indoor.
Campania a fost realizata în colaborare cu Tempo Advertising, agenţia fiind implicată în execuţiile de ATL, Public Relations şi Media.
{mosloadposition user10}