nou continut video si muzica digitala pe mobil
19 aprilie 2006: La un an de la lansarea portalului wap Orange World, liderul pietei de telecomunicatii mobile din Romania, Orange, inoveaza acest univers de informatii si divertisment prin lansarea unui nou portal video si oferirea in premiera a posibilitatii de a descarca integral melodiile preferate pe telefonul mobil si pe computerul personal.
Noul portal video din Orange World ofera clientilor o noua experienta multimedia, prin imbogatirea substantiala a continutului disponibil, printr-un design inovator si navigare simpla si intuitiva.
Orange extinde parteneriatele cu trusturile media oferind clientilor accesul la transmisiunile in direct a 13 posturi de televiziune si 4 de radio. Astfel, atat abonatii Orange cat si utilizatorii PrePay pot urmari posturile nationale ProTV International, N24, Minimax ,Realitatea, Antena 3, National TV, Favorit TV, Senso si posturi internationale – BBC World, TV5, Fashion TV, Playboy, Blue si de asemenea, pot asculta posturile de radio ProFM, Info Pro, National FM, Favorit FM.
Noul portal video pune la dispozitia clientilor o oferta extinsa de videoclipuri din diverse domenii, accesibile prin sistem streaming:
- stiri: Observatorul Antenei 1, Stirile Realitatii, Stirile ProTv, vremea de la Acasa TV
- sport: videoclipuri in timp near-live si rezumatele meciurilor din Divizia A si UEFA Liga Campionilor, emisiuni TV sportive (Local Kombat, Pro Motor). Orange ofera tuturor clientilor posibilitatea de a vedea joi, 20 aprilie, semifinala Cupei UEFA, meciul Steaua – Middlesbrough, in direct pe telefonul mobil, videoclipuri near-live cu fazele cele mai importante si un rezumat al meciului.
- muzica – Vank, Stefan Banica Jr, Voltaj, Sisu si Puya, POPS, Bosquito, Antract, Cargo, Amadeus, Activ, Talisman, Body & Soul, Asia, Analia Selis si multi alti artisti
- film – ultimele episoade din serialele La Bloc, Lacrimi de iubire, trailere ale filmelor (inclusiv filmele lunii la HBO)
- emisiuni TV: Antena 1 – In gura presei, Canalul de Stiri, Rezervat VIP, 9595, Saptamana financiara, 7 zile, Duminica in familie, Revansa Starurilor; ProTV – Apropo TV, Bune si nebune, Ce se intampla doctore, Omul care aduce cartea, Stilul Oana Cuzino, Teo; Acasa TV – De 3 ori femeie, Lori, Reteta de acasa; si Realitatea TV – momentul adevarului din emisiunea 100% cu Robert Turcescu si Ziarul Realitatii
- videoclipuri ale unor marci internationale de prestigiu precum Peach, Digital Playground, Marc Dorcel, Playboy, Playgirl si Vivid
Strategia Orange este de a face tehnologia accesibila tuturor clientilor sai, de a le oferi servicii simple, usor de utilizat, care sa le aduca valoare. Acest concept se regaseste si in structura, modul de acces si designul noului portal video din Orange World: intuitiv, prietenos, care foloseste imagini si culoare. Clientii pot selecta videoclipurile alegand o imagine reprezentativa si nu un link alcatuit din text, iar prin optiunea ’Acum la TV’ pot vedea programul difuzat in momentul respectiv in direct de catre televiziunile din portal si pot alege mai usor ceea ce ii intereseaza. De asemenea, pe langa accesul prin sistem streaming la continutul video enumerat mai sus, clientii au si posibilitatea de a descarca si salva pe telefon videoclipuri din sectiuni precum muzica, sport, film.
Orange a conceput oferta comerciala pentru noul portal astfel incat sa se potriveasca fiecarui tip de utilizator. Pentru streaming, clientii au posibilitatea de a achizitiona cu 4 USD un abonament valabil pentru 30 de zile ce le ofera acces nelimitat in portal, un abonament pentru 24 de ore pentru 1 USD sau pot plati la fiecare acces, tariful fiind 0.2 USD / fisier video. Clientii Orange pot accesa gratuit anumite servicii precum live cam, trailere ale filmelor si posturile radio. Videoclipurile din domeniul senzual sunt tarifate separat, nefiind incluse in abonamentele cu acces nelimitat, iar accesul la aceste servicii este permis doar persoanelor peste 18 ani. Videoclipurile disponibile pentru download pot fi gratuite – trailere ale filmelor, sau pot fi taxate cu 1 USD sau 2 USD in functie de domeniul ales.
De asemenea, Orange anunta lansarea in premiera pe piata de telecomunicatii din Romania a unui nou serviciu in portalul Orange World: Music Store, ce permite cumpararea de muzica digitala protejata. Acesta este dezvoltat de Grupul Orange in parteneriat cu renumite case de discuri internationale si se incadreaza in strategia Grupului de implicare in proiecte in domeniul muzicii. Orange sustine muzica intrucat aceasta promoveaza valoarea, pasiunea, performanta si comunicarea, caracteristici ce se regasesc in valorile brandului.
Music Store se adreseaza celor pasionati de muzica, dar si cumparatorilor ocazionali, ce doresc sa aiba in permanenta melodia preferata pe telefonul mobil. Clientii pot alege dintre cele 230.000 de melodii incluse in catalogul EMI Music UK, reprezentand artisti din toate genurile de muzica si din toate timpurile – Depeche Mode, The Rolling Stones, John Lennon, Pink Floyd, Oueen, Norah Jones, Robbie Williams, Gorillaz, Coldplay si multi altii. Serviciul permite o optiune avansata de cautare, fiind indentificate toate albumele si melodiile disponibile pentru un artist.
Orice melodie poate fi descarcata pe telefonul mobil, pe computerul personal, sau pe ambele la acelasi tarif de 2 USD/melodie, indiferent de optiunea aleasa. Descarcarea pe computerul personal se face pe baza unui cod primit pe SMS care se introduce in sectiunea Music Store din Orange World de pe www.orange.ro. Melodiile sunt trimise intr-un format adecvat folosirii pe terminalul pe care se face descarcarea asigurand astfel calitatea audio si necesitatile de gestionare a memoriei terminalului. Serviciul Music Store poate fi folosit de pe telefoane cu functionalitati specifice, clientii Orange avand posibilitatea de a alege dintre Nokia N70, Nokia 6230i, Motorola V360, Samsung Z300 si Samsung Z500. Obiectivul Orange este de a dezvolta in continuare continutul de melodii disponibile, prin includerea unor noi case de discuri internationale si romanesti si largind oferta de telefoane compatibile cu acest serviciu.
Richard Moat, Director Executiv, Orange Romania a declarat: “Orange World ofera clientilor o experienta unica, aducandu-le un intreg univers direct pe telefonul mobil. Continuam sa aducem inovatie pe piata romaneasca de telecomunicatii prin dezvoltarea noului portal video, extinderea numarului de televiziuni in direct de la 3 la 13 si lansarea Music Store, din dorinta de a dezvolta in permanenta aceste servicii. Prin EDGE, acum disponibil in toate resedintele de judet si statiunile de pe litoral, toti clientii Orange beneficiaza de o calitate superioara si un acces mai rapid pentru aceste servicii. “
Pentru mai multe detalii accesati www.orange.ro – sectiunea Orange World.
despre Orange Romania
Orange este lider de piata in Romania cu peste 7 milioane de clienti si este parte a Grupului Orange, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, fiind prezenta in 17 tari.
La sfarsitul anului 2005, Orange Romania a avut o cifra de afaceri de 870 milioane EUR si 6,8 milioane de clienti, inregistrand cea mai mare crestere a bazei de abonati si venituri dintre operatorii din Romania. Pentru a fi aproape de clienti, Orange a dezvoltat o larga retea de magazine proprii ce cuprinde pana acum 28 de locatii in toata tara.
Orange Romania ofera o gama larga de servicii de comunicatii: voce, date, mesaje scrise, mesaje multimedia, wap, e-mail, GPRS, EDGE, wireless IP, WiFi, USSD etc. Orange a fost primul operator din Romania care a oferit servicii video pe telefonul mobil, incluzand Live-TV.
Orange Romania se remarca prin cea mai larga acoperire a retelei si peformante excelente in serviciile de asistenta oferite clientilor. Orange inseamna dorinta de a crea un viitor mai bun si de a oferi o experienta de comunicare cat mai simpla si mai intuitiva. Orange inseamna mai mult decat tehnologie, telefonie mobila sau retele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea intre oameni si a aduce valoare comunitatilor in care opereaza. Grupul Orange are o strategie de responsabilitate sociala corporativa bine definita, prin care ne asiguram ca activitatea noastra se desfasoara intr-o maniera responsabila.
{mosloadposition user10}