Orange Romania este alaturi de cei care au fost afectati de inundatiile provocate de revarsarea Dunarii si lanseaza alaturi de UNICEF Romania o campanie de strangere de fonduri in vederea ajutorarii acestora.
In perioada 04 – 31 mai, Orange Romania pune la dispozitia tuturor clientilor sai, numarul scurt 767 (corespunzand tastelor SOS) pentru strangerea de fonduri prin SMS. Cu fiecare mesaj scris trimis, orice client Orange poate dona cate 2 dolari + TVA, pentru cei care au fost atinsi de inundatii.
Orange se angajeaza ca in data de 1 iunie sa dubleze intreaga suma donata de catre clientii sai in aceasta campanie. Astfel, Orange doreste sa-si incurajeze clientii in acest demers umanitar si impreuna sa incerce sa redea celor afectati de inundatii increderea si speranta in viitor.
Richard Moat, Director Executiv Orange Romania: “Atat eu cat si angajatii Orange Romania am fost foarte impresionati de efectele inundatiilor din sudul tarii si pe aceasta cale dorim sa ne exprimam compasiunea fata de cei loviti de furia apelor. Orange a fost alaturi de cei care au suferit pagube in urma inundatiilor si in 2005, atat prin resurse financiare cat si prin experienta si tehnologia de care dispunem. Am facut donatii de peste 220.000 euro prin care am reconstruit 20 de case in judetul Galati; am oferit clientilor si angajatilor nostri posibilitatea de a se implica, prin deschiderea de numere scurte pentru donatii; si am intervenit prompt pentru restabilirea comunicarii in zonele afectate. Orange inseamna pe langa servicii de telecomunicatii sau rezultate financiare si apropierea de comunitatea in care ne desfasuram activitatea, de oameni.”
despre Orange Romania
Orange este lider de piata in Romania cu 7,1 milioane de clienti si este parte a Grupului Orange, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, fiind prezenta in 17 tari.
La sfarsitul anului 2005, Orange Romania a avut o cifra de afaceri de 870 milioane EUR si 6,8 milioane de clienti, inregistrand cea mai mare crestere a bazei de abonati si venituri dintre operatorii din Romania. Pentru a fi aproape de clienti, Orange a dezvoltat o larga retea de magazine proprii ce cuprinde pana acum 28 de locatii in toata tara.
Orange Romania ofera o gama larga de servicii de comunicatii: voce, date, mesaje scrise, mesaje multimedia, wap, e-mail, GPRS, EDGE, wireless IP, WiFi, USSD etc. Orange a fost primul operator din Romania care a oferit servicii video pe telefonul mobil, incluzand Live-TV.
Orange Romania se remarca prin cea mai larga acoperire a retelei si peformante excelente in serviciile de asistenta oferite clientilor. Orange inseamna dorinta de a crea un viitor mai bun si de a oferi o experienta de comunicare cat mai simpla si mai intuitiva. Orange inseamna mai mult decat tehnologie, telefonie mobila sau retele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea intre oameni si a aduce valoare comunitatilor in care opereaza. Grupul Orange are o strategie de responsabilitate sociala corporativa bine definita, prin care ne asiguram ca activitatea noastra se desfasoara intr-o maniera responsabila.
{mosloadposition user10}