Publicis România semnează campania de iarnă Orange România, al cărei concept reiterează atmosfera sezonului magic al sărbătorilor de iarnă: Pentru toţi cei care cred în magia sărbătorilor, fie ei copii sau adulţi, sărbătorile sunt de poveste.
Suntem mândri să continuăm tradiţia spoturilor Orange de Crăciun cu încă două poveşti care completează fericit spiritul universal al sărbătorilor.
Povestea copilului care crede în magia legată de venirea Moşului şi felul în care actorul de doar 6 ani reuşeşte să ne transmită acest lucru, leagă brandul nostru de emoţiile pe care noi toţi le-am trăit în copilărie.
Pe scurt, avem de-a face cu două spoturi care combină mult “awwww” şi “wow”, peste oferta Orange din final. – Silviu Nedelschi, Group Creative Director, Publicis România
Campania prinde viaţă pe TV prin două execuţii şi va rula şi pe celelalte medii de comunicare, dar şi în magazine, prin aplicaţia „Elf Run”, ce le va oferi clienţilor Orange o experienţă inedită în realitatea virtuală.
Spoturile TV surprind un băieţel şi dorinţa lui puternică de a comunica cu Moş Crăciun. Cu puţin ajutor din partea familiei, dar şi a tehnologiei mobile, cel mic pune în practică idei inocente de a lua legătura cu Moşul.
În primul spot – Cutia poştală – magia pare că se transferă de la copil la adult: nu doar copilul crede cu adevărat în Moşul, ci chiar tatăl pare că începe să creadă. Cel de-al doilea – Semne pentru Moşul – se joacă cu un gând simplu al micuților în Ajun: ”Oare cum o să mă mai găsească Moșul dacă plec în vacanță?”.
Muzica este întotdeauna importantă în reclamele Orange. „More than I asked for” a lui Joy Williams este melodia ce se poate auzi în cele două spoturi TV. A fost aleasă datorită atmosferei de Crăciun pe care o inspiră şi, mai ales, pentru melodicitatea specifică reclamelor Orange.
Nurun, agenţia digitală a Grupului Publicis România, a creat pentru campania din acest an jocul „Elf Run”, ce oferă clienţilor Orange o experienţă inedită în realitatea virtuală. Creat special pentru Sărbători, „Elf Run” poate fi jucat atât în VR, cât şi fără ochelarii speciali şi le aduce jucătorilor premii constând în bonusuri de internet sau vouchere de reduceri.
Echipa Publicis România/Publicis One & Nurun:
Daniel Raicea – Head of Orange Department
Alina Vija – Account Manager
Oana Radu – Senior Account Manager
Silviu Nedelschi – Group Creative Director
Andreea Popa – Copywriter
Silviu Antohe – Art Director
Camelia Efrimov – AV Production Director
Calin Buzea – Managing Director Nurun
Oana Popescu – Account Executive
Veronica Oancea – Account Manager
Mihai Pocorschi – Designer Web
Echipa Orange România:
Mirela Bosoi – Head of Brand and Communication
Monica Popescu – Head of Consumer Communication
Crina Tenovici – Head of Data and B2B Communication
Regizor: Ohav Flantz
Casa de productie: Abis/Mitra Film