Câștigătoarea marelui premiu de la IAB MIXX Awards, My Heartbeats, continuă printr-o aplicație dedicată suporterilor români
Inima României se aude până în Franța, cu aplicația My Heartbeats for Football dezvoltată de Profero pentru Orange.
Acest proiect este o continuare dedicată Campionatului European de Fotbal a aplicației My Heartbeats pentru Valentine’s Day, care a fost desemnată câștigătoarea marelui premiu al festivalului IAB MIXX Awards – Best Digital Mixx 2016, precum și a categoriei Best Interactive Experience în cadrul aceluiași eveniment.
Dacă aplicația inițială, lansată în luna iubirii, înregista sunetul inimii pentru a ajuta utilizatorii să le transmită celor dragi un autentic „Te iubesc”, noua aplicație îi îndeamnă pe suporterii români să trimită, alături de sunetul inimii lor, un mesaj de încurajare pentru favoriții de la Euro 2016.
„My Heartbeats a fost un proiect pe care l-am iubit de la prima prezentare, prin care am reușit să digitalizăm într-un mod creativ cuvintele ‘Te iubesc’, și ne bucurăm, cu fiecare premiu câștigat, că atât de mulți oameni s-au îndrăgostit de acest proiect”, spune Crina Tenovici, Head of Data and B2B Communication, Orange România.
„Împreună cu Profero, am lansat o continuare a aplicației My Heartbeats, dedicată iubitorilor de fotbal, care au astfel posibilitatea de a-și susține într-un mod original favoriții la Euro, trimițând sunetul inimii lor și un mesaj pe stadionul virtual Orange”, a adăugat Flavia Cozma, Digital Specialist, Orange România.
„Succesul înregistrat de My Heartbeats încă de la primele ‘bătăi ale inimii’ ne-a inspirat să regândim aplicația, de această dată în contextul unui eveniment foarte important pentru toți fanii fotbalului. Pentru că știm cu toții cât de vocali sunt românii, mai ales când vine vorba de fotbal, am vrut ca inima României să se audă puternic până în Franța și să ducă acolo toate mesajele de susținere ale microbiștilor noștri”, spune Ana Maria Ghiurcă, Client Service Director, Profero.
My Heartbeats for Football poate fi descărcată din magazinele de aplicații de către orice posesor de smartphone, indiferent de rețeaua din care face parte, și funcționează într-un mod similar cu My Heartbeats, fiind adăugat un pas nou – transmiterea mesajului fiecărui suporter, care apare într-un site monitorizat. În plus, orice mesaj aprobat și publicat pe stadionul virtual Orange, care poate fi accesat aici, intră în tragerea la sorți pentru un kit de suporter UEFA EURO 2016TM. Mai mult, orice client Orange primește net pentru fiecare bătaie de inimă, la primele 2 mesaje de susținere trimise.
Echipa Orange este formată din Flavia Cozma (Digital Specialist), Mirela Bosoi (Head of Brand and Communication), Crina Tenovici (Head of Data and B2B Communication) și Anca Stancov (Head of Media).
Din partea Profero au participat Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), Alin Mărghidanu (Group Creative Director), Miruna Dumitrescu (Copywriter), Anca Maşek (Art Director), Daniel Oprea (3D Artist), Valentin Nenu (Account Director) și Oana Mailat (Account Manager).
Componenta de programare a fost asigurată de Alexandru Herţog, Project Manager, Senior Programming, iar cea de media i-a revenit agenției Initiative: Alina Gruianu (Account Director, Head of Unit), Andreea Corbos (Senior Media Planner), Andreea Chiorean (Digital Media Planner) și Cristina Trăistaru (Media Planner).