pentru servicii mobile
Cele două companii vor colabora în domeniul serviciilor de muzică, jocuri mobile, navigaţie, publicitate şi al serviciilor bazate pe localizare
Orange şi Nokia au anunţat astăzi un parteneriat strategic internaţional care extinde primul acord încheiat între cele două companii în februarie 2008. Cei doi lideri în industrie au încheiat un parteneriat pe o durată de trei ani, în urma căruia vor fi integrate încă zece noi dispozitive Nokia în gama de produse personalizate din cadrul programului Orange Signature şi vor fi adăugate opţiuni pentru muzică în gama de servicii existente: jocuri, publicitate, hărţi şi servicii bazate pe localizare. Conform termenilor parteneriatului, în a doua jumătate a anului 2008 Orange şi Nokia vor lansa o gamă de servicii multimedia integrate pe noile dispozitive Nokia, pe nouă pieţe principale, dorind astfel să sporească gradul de adoptare a divertismentului mobil digital. În urma acestui parteneriat strategic, utilizatorii vor avea acces direct la Orange Music Store, la jocuri Orange şi NGage, precum şi la aplicaţia Nokia Maps. În cadrul programului Orange Signature, toate serviciile vor fi integrate în interfaţa cu utilizatorul specifică Orange, oferind acces la informaţii şi divertisment printr-un singur clic.
"Această colaborare subliniază dorinţa companiei Orange de a crea parteneriate strategice care să ofere utilizatorilor cele mai bune experienţe multimedia mobile," a declarat Olaf Swantee, Executive Vice-President, Personal Communications Services, Orange. "Datorită poziţiei noastre de lider în inovaţii multimedia mobile şi parteneriatelor cu lideri în domeniul furnizării de conţinut, suntem de părere că dispozitivele Nokia, împreună cu portalul Ovi vor crea un mediu propice furnizării unei game de servicii comune," a adăugat Georges Penalver, Executive Vice-President, Group Strategic Marketing, Orange.
"Suntem încântaţi de crearea acestui parteneriat strategic cu Orange şi considerăm că îmbinarea serviciilor Orange Signature şi Ovi va permite extinderea şi optimizarea portofoliului destinat utilizatorilor," a declarat Kai Öistämö, Executive Vice-President, Devices, Nokia. "De asemenea, ne aşteptăm ca, în viitor, parteneriatul strâns dintre cele două companii să contribuie la extinderea portofoliului de servicii iniţial care cuprinde muzică, jocuri, hărţi şi publicitate."
În urma acestui acord, cele două companii vor colabora în activităţile de marketing privind lansarea de noi dispozitive şi în dezvoltarea de aplicaţii multimedia. De exemplu, în cadrul programului Orange Signature, aplicaţia Nokia Mobile Maps şi tehnologia GPS vor fi integrate pe o gamă largă de dispozitive Nokia. Integrarea acestor tehnologii va permite utilizarea de servicii de navigaţie, căutare bazată pe localizare şi publicitate. Conform estimărilor celor două companii, până în 2010 numărul utilizatorilor aplicaţiei Mobile Maps integrate pe dispozitive Nokia în cadrul programului Orange va atinge cifra de 10 milioane.
{mosloadposition user10}