Ieri, 11 iunie, Publicis si Orange au lansat, in premiera absoluta in Romania, campania “Televiziunea se schimba cu Orange”.
Campania marcheaza un moment important pentru cel mai mare operator de telecom care, in acest an, isi face intrarea si pe piata serviciilor de televiziune.
Televiziunea, asa cum o stiai pana acum, se schimba cu Orange TV. Acesta este si mesajul campaniei, adaptat pe toate mediile relevante: TV, OOH, print, puncte de vanzare, online. Campania cuprinde si cateva poiecte speciale: literele T si V de mari dimensiuni vor fi plasate in diverse locuri din marile orase si branding de autobuz.
Mesajul este sustinut atat de platforma de comunicare a brand-ului Orange, care, pana in acest moment, a inovat constant in piata romaneasca de telecom, cat si de calitatea serviciilor pe care le va oferi Orange TV. De la imagini cu adevarat extraordinare pana la cel mai mare numar de canale HD, Orange TV aduce un nou standard in televiziune.
“Semnatura brand-ului vorbeste despre schimbare. Despre cum poate sa inoveze si sa faca din fiecare zi una mai frumoasa. Astfel, dupa 16 ani in care Orange s-a dedicat doar vocii, este timpul sa exceleze si in televiziune. Si va face acest lucru la fel ca si pana acum, prin performanta si prin competitivitate. Cu cel mai mare numar de canale HD, 26 de canale noi pe piata din Romania, semnal impecabil, asistenta dedicata si tehnologie avansata, Orange TV va fi cu siguranta o experienta de televiziune diferita.” – Daniel Raicea, Head of Orange Division la Publicis.
Si pentru ca vorbim despre un alt fel de televiziune, si filmarile pentru spotul de lansare au fost altfel decat ne-am obisnuit pana acum.
“Dupa 3 zile de filmari, am adunat multe povesti. Am batut aproape toate stradutele din Centrul Vechi, tot schimband locatie dupa locatie. De fiecare data cand ajungeam la noua locatie, reactia spontana era “uau”! Si asta, pentru ca se tot construiau decoruri pentru spot: un coafor, o gradina luxurianta, ba chiar si o scena. Am fost impresionati de echilibristica pe care au facut-o fetele pe zebra transformata in catwalk la inaltime. Dar si de dezasamblarea masinii din service, facuta tarziu in noapte dupa o coregrafie super-precisa. Iar tot ce nu s-a construit fizic pentru spot s-a lucrat mult in postproductie in doua studiouri, la noi si in Germania. Asa ca, daca v-ati intrebat, intr-adevar, girafa nu e reala.” – Silviu Nedelschi, Group Creative Director la Publicis.
Echipa Publicis: Daniel Raicea – Head of Orange Division, Oana Radu – Senior Account Manager; Iulia Gaal – Account Manager; Alina Vija – Senior Account Executive; Silviu Nedelschi – Group Creative Director; Diana Papuc – Art Director; Anca Baciu – Copywriter; Cristian Anton – Art Director; Romulus Petcan – Copywriter; Gabriel Gherca – Art Director; Camelia Efrimov – A/V Producer Manager; DTP: Robertina Lascu.
Casa de productie: Abis/Mitra Film, Regizor: Matthias Zentner, DOP: Torsten Lippstock,
Echipa Publicis Events, formata din Miruna Sandulescu – Account Director, Bogdan Voina – Account Manager si Ionut Craciun – Field Manager, a asigurat logistica evenimentului de presa.
Echipa Orange: Mirela Bosoi – Head of Brand & Communication; Monica Popescu – Head of Consumer Communication; Camelia Ianculescu – Head of Retail Communication; Flavia Cozma – Online Communication Specialist.