Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Orange prezinta AdBreak

Miercuri, 22 februarie 2006, in Music Club (Str. Baratiei nr. 31), incepand cu ora 19.30, se va desfasura cea de a unsprezecea editie a evenimentului AdBreak, prezentata de Orange.

De data aceasta intr-un format usor atipic, avandu-i ca si gazde pe Gianina Corondan si Mihai Anton, AdBreak isi propune sa dialogheze alaturi de invitatii speciali ai evenimentului despre “vocile reclamelor”. Si pentru ca atat tema, cat si formatul acestei editii vor fi neobisnuite, nici invitatii nu se vor abate de la exceptia de la regula. Astfel, alaturi de cei prezenti in sala se vor afla Sandu Gruia (actor, profesor, tata, a pus voci in tone de reclame, radio si tv), Silviu Preoteasa (vocea clientului, Midocar, dealer Volkswagen) si Sorin Tranca – Friends Advertising, vocea agentiei de publicitate. Gandita intr-un format interactiv, aceasta editie AdBreak propune celor prezenti cateva surprize ce vor fi dezvaluite la fata locului. Bineinteles, nici de la aceasta editie nu vor lipsi proiectile de spoturi internationale.

“Ne-am intrebat cum am putea separa aceasta editie de toate celelalte? Asa ne-a iesit conceptul "pe 3 voci". Am vrea sa fie ceva memorabil. Ne dam toata silinta sa aducem ceva nou, de calitate, sa fim la inaltimea asteptarilor voastre. Pentru prima data trei puncte de vedere din trei unghiuri diferite asupra aceluiasi subiect. Actorul e vocea agentiei care e vocea clientului care e vocea… care e VOCEA?”, se intreaba retoric Gianina si Mihai, gazdele acestei editii.

AdBreak este un eveniment care isi propune, editie de editie, sa aduca in fata pasionatilor de publicitate, a membrilor comunitatii IQads, cele mai creative reclame internationale, pe cei mai importanti oameni ai industriei romanesti de advertising si sa propuna spre dezbatere cele mai fierbinti teme.

“Vom iesi putin din formatul tipic de AdBreak cu gandul de a spori interactivitatea dintre invitati si public. Este prin urmare un format nou, experimental care, cred eu, va fi gustat fara indoiala de cei prezenti”, a declarat Marius Cristea, organizator al evenimentului.

AdBreak este un eveniment IQads, prezentat de Orange, recomandat de Cotidianul, HotNews.ro si Kiss FM.

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.