Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Orange combate canicula cu reduceri

§    Compania desfăşoară una dintre cele mai inovative campanii de comunicare  digitală, pentru magazinul online: Canicula face bine la reducere

Campania, dezvoltată şi implementată de Initiative, a fost lansată pe 16 iulie şi se va încheia pe 31 august 2009.

Mecanismul promoţiei reuşeşte să inverseze sezonalitatea vânzărilor de vară; canicula nu mai constituie o problemă, ci pretextul unei experienţe inedite găzduite de magazinul online Orange. Astfel, fiecare grad înregistrat peste temperatura de referinţă de 25 de grade se traduce în procente de reducere la telefoanele comercializate în magazinul online Orange. La finalul promoţiei, în perioada 25-31 august, temperatura de referinţă coboară spectaculos până la 20 de grade, oferind clienţilor posibilitatea să obţină reduceri şi mai mari.

Pentru a pune în valoare mecanismul promoţiei, campania este comunicată exclusiv în mediul online şi oferă o experienţă interactivă completă.

Canicula face bine la reducere a debutat cu bannere cu conţinut dinamic, care afişează temperatura înregistrată în timp real şi nivelul de reducere corespunzător. Bannerele au fost prezente pe site-uri româneşti importante, dar şi pe site-uri meteo externe cum ar fi accuweather.com şi weather.com, targetate pentru vizitatorii din România.

Complementar bannerelor au fost incluse elemente de branding pe site-uri importante de ştiri şi meteo, pe site-uri agregatoare de preţuri, în portaluri cu secţiuni meteo şi pe bloguri.
 
Componenta de search a fost şi ea implementată inovativ, cu Google adwords dinamice, actualizate în timp real, în funcţie de temperatura înregistrată.

Pentru a aduce promoţia şi mai aproape de clienţi, Orange şi Initiative au construit un set de instrumente interactive ce oferă diferite modalităţi de conectare şi interacţiune:
·    widgets ce pot fi preluate în profilele din reţelele sociale Facebook şi Hi5 şi permit vizualizarea permanentă a temperaturii şi a reducerii;
·    o aplicaţie desktop care poate fi instalată simplu şi rapid pe orice sistem de operare,  care dă posibilitatea setării nivelului de alertă şi vizualizarea preţurilor actualizate permanent pentru o selecţie de produse promovate;
·     widget-joc ce poate fi jucat pe bloguri sau în reţelele sociale şi chiar preluat pe propriul blog, clasamentul jucatorilor şi al blogurilor putând fi accesat pe site-ul Orange.

Instalarea acestor instrumente se poate face atât din reţelele de social media cât şi direct din site-ul Orange, prin intermediul paginilor dedicate, iar pentru monitorizarea activităţii s-a implementat o aplicaţie care stochează şi centralizeaza toate datele: instalări, utilizatori şi alerte setate, evoluţia zilnică a temperaturii, la ce produse şi reduceri au fost înregistrate cele mai multe click-uri şi din ce reţea socială au provenit, acestea.

Personajul animat prezent pe materialele campaniei a fost creat de Publicis special pentru Orange.

Bucuresti, 27.08.2009
{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.