Orange România lansează o nouă semnătură de brand, ”today changes with Orange”, ce reflectă promisiunea companiei de a simplifica experienţa digitală a clienţilor.
Acum tehnologia digitală se schimbă mai repede şi promite mai mult decât oricând, iar pentru clienţi este foarte important să comunice şi să ţină pasul cu evoluţia tehnologică. În aceste condiţii, Orange îşi propune să devină un „digital coach”, să ofere în continuare produse inovatoare, telefoane de ultimă generaţie şi asistenţă în utilizarea noilor tehnologii.
Asumarea acestui angajament faţă de clienţi face parte din strategia France Telecom – Orange: Conquests 2015. La nivel global, strategia pentru următorii cinci ani presupune iniţiative şi proiecte ambiţioase care să creeze un echilibru între performanţa financiară şi dezvoltarea socială. Pe plan local, iniţiativele strategice vor fi adaptate la specificul fiecărei ţări în care este prezent Grupul.
Noua semnătură de brand a fost introdusă pentru prima dată în campaniile de comunicare din Franţa în noiembrie 2010, iar acum în România. Aceasta va fi adoptată treptat şi în alte ţări din Grupul France Telecom – Orange.
„Orange a fost alături de clienţii săi încă de la începutul revoluţiei digitale în România, îmbunătăţindu-le viaţa prin intermediul tehnologiei. „Digital coach” presupune mai mult decât oferirea de servicii şi produse de ultimă generaţie, implică îndrumare şi asistenţă, astfel încât noile tehnologii să poată fi folosite cât mai simplu şi eficient. ”today changes with Orange” subliniază acest rol şi, totodată, se va reflecta în toate iniţiativele comerciale şi instituţionale ale companiei şi ale Grupului” a declarat Julien Ducarroz, Chief Commercial Officer Business to Consumer Orange România.
”today changes with Orange” continuă viziunea companiei lansată în 2008 – „together we can do more”, exprimând încrederea în puterea oamenilor de a realiza mai mult împreună.
Campania de comunicare ce însoţeşte lansarea noii semnături se va întinde pe parcursul a 4 săptămâni şi include TV, print, outdoor şi online. Spotul TV a fost realizat de Publicis Worldwide şi adaptat pentru piaţa din România. Campania include componente inovative ce fac apel la tehnologia de ultimă oră: spotul TV poate fi vizionat şi în presă prin scanarea unui QR code cu telefonul mobil. Totodată, în câteva staţii RATB din Bucureşti vor fi instalate ecrane digitale pe care trecătorii pot naviga pe internet.