pentru Comunicatii
Orange a fost declarat castigator la doua dintre cele mai competitive categorii a Premiilor Mondiale pentru Comunicatii 2006 (World Communication Awards 2006) – obtinand distinctiile „Cel Mai Bun Carrier” si „Cel Mai Bun Operator” in cadrul ceremoniei de decernare care a avut loc in data de 9 noiembrie la Hotelul Marriott din Londra. Orange a primit, de asemenea, aprecieri foarte bune la categoria “Cel mai bun brand”. Premiile, care au avut un numar record de nominalizari in acest an, recompenseaza realizarile si dezvoltarile remarcabile din industria globala de telecomunicatii.
Orange Business Services, brandul international al France Telecom care se ocupa de toate serviciile de comunicatii pentru companii, a obtinut distinctia “Cel Mai Bun Carrier” pentru pozitia sa de lider in domeniul integrarii tehnologiilor mobile, fixe si IP, ajutand consumatorii sa isi maximizeze investitiile IT. Orange Business Services ofera unul dintre cele mai extinse portofolii de servicii de comunicare pentru companii din peste 220 de tari si zone geografice, avand o pozitie de lider in procesul de migrare catre convergenta IP si de integrare a retelelor IT si telecom. David Molony, apartinand juriului WCA, a declarat: “Orange Business Services a obtinut anul acesta un numar impresionant de contracte corporate.” Un alt membru al juriului a adaugat: “Sunt cu adevarat lideri internationali in ceea ce priveste asigurarea de solutii pentru marile companii si pot fi priviti ca un standard pentru ceilalti furnizori de servcii”.
Acesta este cel de-al doilea an in care Orange a obtinut titlul de “Cel Mai Bun Operator”. Anul trecut, Orange a inregistrat o crestere a numarului de utilizatori de peste 16% si s-a implicat in diverse proiecte de pionierat, incheind parteneriate cu unii dintre cei mai mari producatori internationali de programme de continut si divertisment. Orange si-a concentrat eforturile asupra livrarii unei experiente exceptionale clientilor, iar acest lucru este ilustrat cel mai bine prin programul Signature Device care are ca scop asigurarea unei interfete unitara pentru terminale mobile. Programul Signature Device a reusit sa creasca gradul de fidelizare al clientilor corporate cu un procent de 16% in ultimele 12 luni. Orange a facut si numerosi pasi inainte in directia experientei mobile integrate, inclusiv in ceea ce priveste introducerea unor servicii precum Business Everywhere, asigurand consumatorilor acces liber la cea mai buna si mai eficienta retea mobila din punctul de vedere al costurilor si asigurand in acelasi timp retea in banda larga atat pentru clientii persoane fizice cat si pentru companii. "Pentru aceasta categorie aveam nevoie sa alegem o companie care, la nivel global, reprezinta cu adevarat cea mai buna practica din domeniu," a spus un alt membru al juriului. "Si Orange este aceasta companie."
“Noi intelegem ca cele mai noi cerinte in domeniul telecomunicatiilor pentru companii sunt reprezentate de servicii convergente si integrate, facand posibile noi modalitati de comunicare si de suport pentru noi oportunitati de afaceri,” a spus Barbara Dalibard, vice-presedinte executiv al grupului France Telecom, divizia Enterprise Communication Services si vice-presedinte executiv al Orange Business Services. “Ca rezultat, operatorii sunt judecati din punctul de vedere al calitatii experientei pe care o ofera consumatorului si a modului in care distribuie servicii simple si integrate. Speram ca aceste premii vor demonstra pozitia de lider pe care o detinem in acest domeniu al industriei.”
“Aceste premii reprezinta o dovada in plus a angajamentului Orange cu privire la furnizarea, la nivel global, a celei mai bune experiente integrate si a celor mai eficiente servicii catre toti clientii nostrii, atat persoane fizice cat si companii. Suntem abia la inceputul unei calatorii interesante, care speram ca va contribui la dezvoltarea unor proiecte si initiative ce vor conduce la castigarea altor numeroase premii pe viitor,” a declarat Sanjiv Ahuja, Chief Executive Officer, Orange.
Orange a primit aprecieri numeroase si la categoria Cel Mai Bun Brand, confirmand inca o data pozitia de brand cu adevarat global. “Anul acesta am devenit un furnizor total de telecomunicatii, asigurand si servicii de internet, TV, servicii mobile si de business, totul sub un singur brand. Aprecierea aceasta demostreaza puterea brandului Orange la nivel global, in toate sectoarele lumii mobile,” a adaugat Ahuja.
{mosloadposition user10}