pentru solutiile Customer Service Contact Centers
Noutăţi
· Gartner Inc., una dintre cele mai importante companii de analiză, a plasat soluţia Siebel CRM de la Oracle în pozitia de lider în raportul său pe 2011 „Magic Quadrant pentru CRM Customer Service Contact Centers”.1(1)
· ”Magic Quadrants” de la Gartner poziţioneaza vendorii de solutii IT dintr-un anumit segment de piaţă în funcţie de completitudinea viziunii şi abilitatea de a livra soluţii în concordanţă cu această viziune.
· Conform Gartner, „Liderii demonstrează o viziune definitorie pentru piaţă şi abilitatea de a livra conform acestei viziuni prin produse, servicii, cifre de vânzări palpabile, referinţe noi şi solide din multiple zone geografice şi industrii verticale. Aceşti vendori sunt apreciaţi de către clienţi pentru înaltul nivel de valoare şi implicare.”
· În continuare, Gartner afirma: „Echipa de dezvoltare are o viziune clară a implicaţiilor regulilor de business şi a impactului relaţionării sociale asupra cerinţelor serviciilor cu clienţii. O caracteristică a unui lider este accea capacitate unică de a oferi clienţilor săi direcţiile de inovare în domeniul serviciilor cu clienţii. Vendorul nu creaza constrangeri si clienti captivi pe o anumita solutie, ci mai degraba ofera deschidere unui ecosistem existent. Atunci cand sunt intrebati, clientii lui sustin ca solutia oferita a influentat in mod pozitiv pozitia competitiva a companiilor pe pietele lor de activitate si a ajutat la reducerea costurilor. Liderii pot dovedi vanzari de peste 50 de milioane USD catre clienti noi in decursul ultimului an.”
· Cea mai completa solutie CRM, Siebel CRM de la Oracle, ajuta companiile sa-si diferentieze modelele de business pentru a maximiza cresterea veniturilor nete si brute.
· Oferind solutii adaptate pentru mai mult de 20 de domenii de activitate, Siebel CRM ofera o combinatie de functionalitati tranzactionale, de analiza si de actiune pentru a gestiona toate operatiunile in care se interactioneaza cu clientii.
Citat relevant
· „Credem ca plasarea solutiei Siebel CRM de la Oracle în ”Leader’s Quadrant” realizat de Gartner este o confirmare suplimentara a faptului ca Oracle inoveaza si impune standardul in domeniul call center-urilor si al serviciilor de relatii cu clientii”, a declarat Anthony Lye, SVP al Oracle CRM. „Siebel CRM ajuta organizatiile sa ofere servicii mai rapide, mai bune si mai eficiente pentru clienti, reducand in acelasi timp costurile la nivel global. Cu peste 4.000 de clienti, aplicatiile Siebel Contact Center and Service de la Oracle continua sa fie liderul in domeniu pe piata centrelor de contact şi de relatii cu clientii.”
Resurse relevante
· Magic Quadrant pentru CRM Customer Service Contact Centers
· Despre Oracle Siebel CRM
1 Gartner, Inc., „Magic Quadrant pentru CRM Customer Service Contact Centers,” de Michael Maoz, 15 aprilie 2011
(1) 1 Gartner, Inc., „Magic Quadrant pentru CRM Customer Service Contact Centers,” de Michael Maoz, 15 aprilie 2011
Despre Oracle
Oracle (NASDAQ: ORCL) este compania globală cea mai deschisă, integrată si completă de software si sisteme hardware pentru afaceri. Pentru mai multe informaţii despre Oracle, vizitaţi site-ul web la adresa oracle.com.
Mărci înregistrate
Oracle şi Java sunt marci înregistrate ale Oracle şi/sau afiliatelor sale. Alte nume pot fi mărci înregistrate ale proprietarilor acestora. Referinţele la conţinut terţ, incluzând aici analize, opinii, previziuni şi declaraţii nu constituie şi nu implică susţinerea sau deplinul acord al Oracle pentru un asemenea conţinut.
Magic Quadrant este un material copyright Gartner 2011 şi este utilizat cu acordul companiei. Magic Quadrant este o reprezentare grafică a unei pieţe la şi pentru o perioadă determinată de timp. Ea ilustrează analiza pe care o face Gartner despre modalitatea în care diferiţi ofertanţi îndeplinesc anumite criterii specifice respectivei pieţe, aşa cum sunt definite de Gartner. Gartner nu susţine nici unul dintre ofertanţi, produs sau serviciu ilustrat în Magic Quadrant şi nici nu sfătuieşte utilizatorii de tehnologie să aleagă doar acei ofertanţi plasaţi în cvadrantul „Liderilor”. Magic Quadrant are scopul de a fi doar un instrument de cercetare şi nu se vrea a fi un ghid de acţiune. Gartner nu recunoaşte nici o garanţie, explicită sau implicită, faţă de această cercetare, incluzând aici orice garanţie de vandabilitate sau adecvare pentru un anumit scop.