Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Oracle prezintă boți dotați cu Inteligență Artificială pentru a ajuta companiile să comunice cu clienţii şi angajaţii

Oracle logo

Oracle Mobile Cloud aduce servicii deschise, scalabile şi inteligente în cadrul aplicaţiilor mobile, a paginilor web şi chatbot

Oracle OpenWorld, San Francisco — Oracle a anunţat o semnificativă actualizare în cadrul Oracle Mobile Cloud, ce prevede funcţii de chatbot inteligent alimentat cu inteligență artificială (AI). Prin extinderea portofoliului mobil de top al Platformei Oracle Cloud, noile funcții oferă organizațiilor o platformă cu multiple canale, analize aprofundate, ce pot uni experiențele utilizatorilor prin intermediul boților, al aplicațiilor mobile şi al paginilor web, cât şi al funcţiilor simplificate de dezvoltare a boților. Prin utilizarea acestui portofoliu consolidat, întreprinderile poate comunica mai bine cu clienții şi angajații prin intermediul celor mai populare platforme de mesagerie.

Oracle logo

În economia prin intermediul dispozitivelor mobile care are o rată rapidă de creștere, afacerile caută căi inteligente şi personalizate de comunicare cu clienții prin dispozitivele mobile. Cu un număr estimativ de 5 miliarde de telefoane mobile utilizate la nivel mondial, Oracle ajută companiile să întâmpine cererile tot mai numeroase ale clienților, putând construi, integra și securiza servicii mobile fiabile.

“Întrucât comportamentul utilizatorilor s-a îndreptat dramatic spre platformele mobile şi de mesagerie, este important ca și companiile să evolueze pentru a susţine canalele preferate ale celor care interacționează cu aceste,” a spus Amit Zavery, Senior Vicepresident pentru dezvoltarea produselor, Platforma Oracle Cloud. “Prin utilizarea Oracle Mobile Cloud, afacerile vor putea continua să consolideze aceste legături, chiar pe măsură ce utilizatorii renunţă la paginile de internet şi aplicațiile mobile tradiționale în favoarea canalelor de mesagerie.”

Prin mobilizarea unor fundamente solide de Inteligență Artificială compuse din învățarea automatizată, servicii de cunoaștere și cognitive, dialog şi context, şi învățare aprofundată, forma actualizată a Oracle Mobile Cloud permite întreprinderilor să construiască aplicații care pot automatiza conversații mai complexe. De exemplu, boții inteligenți de la Oracle utilizează înțelegerea unui limbaj natural bazat pe învățare aprofundată (NLU) pentru a înţelege şi determina intenția conversațiilor utilizatorilor finali. Poate ajuta companiile să prelucreze aceste conversații, să integreze fiecare conversație cu datele aplicației comerciale existente, şi să răspundă în mod automatizat.

Oracle a facilitat de asemenea modul în care întreprinderile pot dezvolta boții cu ajutorul uneltei Bot Builder. Această caracteristică oferă un spațiu pentru conceperea şi formarea modelelor NLU, conceperea fluxurilor de conversație, şi setarea integrării datelor întreprinderilor şi canalelor. Unealta de construcție permite dezvoltatorilor să testeze şi să atribuie boții cu ajutorul unei funcții de administrare a ciclurilor de viață disponibile. În plus, setul mai introduce analize solide cu privire la experiența clienților pentru a oferi o situație detaliată asupra adaptării, utilizării şi funcționării dispozitivelor mobile şi a boților, pentru a remedia şi personaliza comunicarea cu utilizatorul final.

Boții inteligenți ai Oracle pot susține multe dintre cele mai populare canale de interacțiune curente, inclusiv clienți ai mesageriei precum Facebook Messenger, Kik, Skype, Slack şi asistenţi vocali digitali precum Amazon Echo, Amazon Dot şi Google Home. În plus, boții inteligenți Oracle oferă SDK nativ şi JavaScript pentru a extinde aplicaţiile mobile şi bazate pe paginile de internet cu funcții vocale şi de mesageri prin Apple Siri, GoogleVoice sau Microsoft Cortana.

“Oracle Mobile Cloud ne-a ajutat cu adevărat să ajungem la mai mulți clienți şi parteneri cu mai multă eficientă,” a spus Ryan Klose, director general, tehnologie şi inovații în cadrul Farmaciilor Naționale. “Accesul nostru timpuriu la noile funcții ale boților inteligenți este interesant, întrucât ne-au echipat cu un canal de conversaţie care este mai uman (mai puține proceduri comerciale) cu clienții noștri.”

“Ca lider în servicii post vânzare aeriene, căutăm continuu mijloace pentru a facilita accesul la informații şi care să fie mai disponibile industriei aviatice,” a spus Kevin Larson, CIO la AAR. “Considerăm că boții inteligenți Oracle sunt un nou canal foarte promițător util pentru a interacționa cu angajații şi clienții noștri, care va completa soluțiile noastre mobile şi de internet, pentru a putea furniza comunității noastre de utilizatori informațiile corecte la momentul potrivit, fie că sunt o linie aeriană sau un ofițer, un cumpărător, un tehnician de aeronave sau un responsabil al depozitelor.”

“Cu Oracle dezvoltăm active o arhitectură tehnologică “independentă de canal care ne permite să construim o data şi să aplicăm rapid noua funcție în multiple canale,” a spus Michael Menendez, vicepreşedinte, IT, BGE şi Exelon Utilities. “Nu doar că acest lucru ne permite să livrăm soluții pentru canale emergente rapid, dar se şi asigură că clienții noștri au o experiență constantă, indiferent de modul în care aleg să interacționeze cu noi.”

Printre caracteristicile suplimentare ale noului Oracle Mobile Cloud Enterprise se numără:
· Integrarea soluțiilor de tip enterprise – ceea ce permite clienţilor să livreze valoarea reală utilizatorilor finali cu acces la date de back end, identitatea utilizatorilor şi sistemele de tranzacţie
· Accesul la analiza datelor (insights) care permit companiilor să identifice ariile de fricţiune, să observe traficul şi să analizeze rutele utilizatorilor
· Funcţii pasive ale boților orientate către oameni care creează o direcţionare laterală fără întreruperi către oameni sau sisteme externe cu transfer de context şi funcţii de revenire la bot, după cum e necesar
· Administrarea ciclurilor de viață complet integrate, inclusive dezvoltarea, testarea, controlarea versiunilor şi integrarea cu CI/CD
· Evoluţia continuă care oferă clienților posibilitatea de a-şi îmbunătăți rapid serviciile, dar şi de a accesa microservicii şi motoare de Inteligență Artificială actualizate
· Flexibilitate totală pentru clienţi pentru selectarea canalelor, a designului fluxului de conversaţie, a integrării de fundal, a modelului şi a controlului logic al afacerii.
· Prin Oracle Cloud, o soluţie complete la un cost redus ce scade complexitatea şi oferă acces la o gamă largă de servicii SaaS, PaaS şi IaaS de top.

Rapoarte recente ale analiştilor din domeniu au recunoscut rolul de lider tehnologic al Oracle Mobile Cloud, inclusive dezvoltarea, suportul şi scalabilitatea aplicaţiilor sale mobile. În continuare sunt câteva dintre aceste rapoarte:
· Raportul lui Gartner din 2017 “Magic Quadrant for Mobile Application Development Platforms” a poziţionat Oracle în poziţia de lider pentru viziunea sa complete şi abilitatea de execuţie.
· Forrester Research a numit Oracle lider în raportul său “The Forrester Wave™: Mobile Development Platforms, Q4 2016” şi a observat “impactul imediat cu peste 150 de clienţi deja aflaţi pe platformă, experienţia sa impresionantă ca dezvoltator şi viziunea şi traiectoria sa care “impun ritmul pe această piaţă.”

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.