din intreaga lume
Clienţi, parteneri şi lideri vizionari se întâlnesc la proeminentul eveniment pentru a dezbate inovaţiile din cloud, big data, sisteme integrate şi alte tehnologii revoluţionare
Rezumat
De la abundenţa copleşitoare a informaţiei şi până la apariţia comunicării mobile şi a reţelelor sociale, forţele care declanşează schimbarea în interiorul organizaţiilor devin tot mai dinamice. Pentru a le oferi companiilor datele necesare adaptării la revoluţia digitală şi care să creeze oportunităţi în cadrul propriilor organizaţii, Oracle OpenWorld le pune la dispoziţie liderilor de business resurse educaţionale şi informaţii exclusive, începând de duminică 28 septembrie şi până în 2 octombrie 2014.
Evenimentul organizat la Moscone Center din San Francisco reuneşte unele din cele mai mari nume din tehnologie, pentru a dezbate felul în care companiile îşi pot reduce costurile şi complexitatea soluţiilor digitale, pentru a accelera inovaţia şi a îmbunătăţi experienţa clienţilor. Oracle OpenWorld le oferă peste 2,700 de sesiuni educaţionale celor 60.000 de participanţi din 145 de ţări.
Informaţii esenţiale
- Preşedintele executiv al board-ului Oracle şi CTO-ul Oracle, Larry Ellison va deschide seria de conversaţii de pe scena principală cu executivi de top din companie, printre care CEO-ul Mark Hurd, vicepreşedinţii executivi Thomas Kurian şi John Fowler, precum şi Edward Screven, Chief Corporate Architect. Clienţii Oracle precum dunnhumby, Intel, P&G, Walgreens şi Xerox se vor alătura discuţiei pentru a-şi împărtăşi poveştile de succes. Prezentările principale de la Oracle OpenWorld vor fi transmise live de la www.oracle.com/openworld.
- Împreună, executivii şi clienţii Oracle vor schimba informaţii despre stadiul actual al tehnologiei, de la cloud şi experienţa clienţilor până la big data şi sisteme integrate – soluţii necesare companiei moderne în prezent şi în viitor.
- Considerat a fi cel mai mare şi cel mai important eveniment educaţional şi de networking pentru specialişti Oracle, clienţi şi parteneri, conferinţa va oferi de asemenea şi detalii despre strategia Oracle şi planurile referitoare la produsele companiei.
- Pentru a-i ajuta pe clienţi să obţină informaţiile esenţiale dezvoltării propriilor companii, ediţia din acest an a Oracle OpenWorld a pregătit nouă zone de interes dedicate urmtoarelor domenii:
- Big Data
- Sisteme integrate
- Planificarea resurselor organizaţiei (ERP)
- Managementul resurselor umane (HCM)
- MySQL
- Reţeaua de parteneri Oracle (OPN)
- Experienţa clienţilor (CX) – pentru specialişti în marketing, serviciu clienţi vânzări şi comerţ
- Administrarea lanţului de distribuţie (SCM)
- Industrie – de la servicii financiare şi retail până la comunicaţii şi sectorul public.
- JavaOne, cea mai completă conferinţă pentru dezvoltatori Java, va avea loc în tandem cu Oracle OpenWorld. Conferinţa reuneşte experţi şi entuziaşti Java pentru o săptămână extraordinară de învăţare şi relaţionare dedicată exclusiv acestui limbaj de programare. JavaOne va avea loc între 28 septembrie şi 2 Octombrie 2014 la Hilton San Francisco Union Square şi Parc 55 Wyndham.
Veniţi să învăţaţi
- Pe toată perioada conferinţei, participanţii vor avea ocazia să aleagă dintre cele peste 2.700 de sesiuni, laboratoare practice, tutoriale şi ateliere informale.
- Peste 3.400 de vorbitori, printre care peste 1.800 de clienţi şi parteneri, vor detalia felul în care folosesc tehnologia Oracle pentru a inova, a-şi simplifica infrastructura IT şi a le îmbunătăţi experienţa clienţilor.
- Participanţii pot urmări de asemenea peste 400 de demonstraţii ale principalelor produse Oracle, de la servere la aplicaţii, precum şi cele peste 450 de exponate ale partenerilor şi clienţilor.
- Evenimentul include seminarii de pregătire specializată oferite de Oracle University pe teme de actualitate, de la cloud şi baze de date până la sisteme integrate şi big data.
- Participanţii vor avea oportunitatea de a relaţiona cu peste 10 grupuri de utilizatori Oracle din toată lumea.
Oportunităţi de networkingÎn fiecare an, Oracle se străduieşte să le ofere participanţilor experienţe unice şi memorabile. Şi de această dată, invitaţii pot participa la:
- Trei seri excepţionale de muzică, deschise de Empire of the Sun luni, 29 septembrie la Oracle Technology Network’s Tech Fest. Marţi, 30 septembrie este seara celor de la Capital Cities, care vor putea fi urmăriţi la CX Central Fest. Experienţa muzicală va culmina cu Aerosmith, Macklemore & Ryan Lewis şi Spacehog la Oracle Customer Appreciation Event din celebra Insulă a Comorii din San Francisco, miercuri, 1 octombrie.
- Participanţii pot relaţiona între ei la unul din numeroasele lounge-uri disponibile.
- Invitaţii vor avea de asemenea posibilitatea de a se întâlni cu Sean D. Tucker, membru al Team Oracle şi unul din primii performeri aerieni din lume.
- Pentru cei dornici de relaxare, Aleea de Ping Pong Oracle, zona Nothin’ but Net şi colţul Pop Quiz Corner oferă zone inovatoaare de destindere.
Citate
- “Oracle OpenWorld 2014 le va oferi clienţilor şi comunităţilor de parteneri posibilitatea de a se conecta şi de a învăţa strategii pe care le pot folosi pentru a crea companii mai inovatoare, agile şi competitive,” a declarat Tania Weidick, vicepreşedinte event marketing. “Evenimentul din acest an este plin de oportunităţi de relaţionare şi de a învăţa de la cele mai strălucite minţi şi cei mai buni lideri din tehnologie. Va fi un spectacol de neuitat.”
Resurse
- Oracle OpenWorld 2014
- Oracle OpenWorld Keynotes
- Oracle OpenWorld pe Facebook
- Alăturaţi-vă conversaţiei pe Twitter la #oow14
- Oracle OpenWorld Blog
- Oracle OpenWorld pe LinkedIn