Forumul de Afaceri Moderne din România prezintă aplicații inteligente pentru ca organizațiile locale să aibă succes în mediul de afaceri digital.
Oracle a prezentat inovații în cadrul aplicațiilor sale Cloud, care extind cea mai largă, cea mai profundă și cea mai dinamică paletă de soluții virtualizate.
Oracle a găzduit astăzi Forumul de Afaceri Moderne în România pentru a ajuta companiile mari să accelereze transformarea digitală și să stimuleze creșterea afacerilor cu aplicațiile cloud din noua sa generație de Software ca Serviciu (SaaS), care au acum încorporată inteligență artificială (Al).
Forumul de Afaceri Moderne a oferit delegaților acces la mai multe discuții despre afaceri si sesiuni de transformare a afacerilor, concepute pentru a ilustra modul in care pot profita de inovațiile tehnologice precum cloud, AI, analiză avansată și multe altele.
În plus, pentru a ajuta organizațiile din întreaga lume să crească mai repede, să se diferențieze de concurenți și să le ofere servicii mai bune clienților, Oracle a anunțat noi capabilități și îmbunătățiri semnificative ale Oracle Cloud Applications. Odată cu introducerea aplicației Oracle Cloud Applications Release 13, Oracle dezvoltă în continuare cea mai extinsă, cea mai profundă și cea mai dinamică paletă de soluții cloud din industrie. Inovațiile din noua versiune îmbunătățesc experiența utilizatorilor și sprijină utilizatorii de afaceri din întreaga organizație, inclusiv experiența cu clienții, experții în finanțe, HR și lanțul de aprovizionare.
“Introducerea acestor noi capabilități și îmbunătățiri are scopul de a ajuta organizațiile de toate dimensiunile să transforme funcțiile de afaceri importante pentru a le stimula creșterea și pentru a rămâne competitive”, a declarat Derek Bose, director senior pentru Oracle SADC. “Sute de noi inovații sunt incluse în ultima versiune de aplicații Oracle Cloud Applications, ajutând clienții să creeze oferte de servicii inteligente, conectate și orientate către clienți. În plus, introducem o soluție nouă care îmbogățește experiența clienților prin eliminarea decalajului dintre vânzări și servicii pentru clienți. Noua versiune include, de asemenea, progrese continue în ceea ce privește experiența utilizatorului și schimbările bazate pe client pentru resursele umane și finanțe.”
Aplicații AI applications sprijină creșterea viitoare a afacerilor
În paralel cu această ofertă, Oracle a anunțat la începutul acestei luni noi aplicații bazate pe AI pentru finanțe, resurse umane, lanțul de aprovizionare, producție, comerț, servicii pentru clienți, marketing și profesioniști în vânzări. Noile aplicații inteligente Oracle Adaptive sunt integrate în aplicațiile Oracle Cloud existente, pentru a furniza cele mai puternice și moderne aplicații de business bazate pe tehnologia AI. Noile aplicații Oracle Adaptive Intelligent oferă un impact imediat în cadrul cloud-ului Oracle Enterprise Resource Planning, Oracle Human Capital Management Cloud, Cloud Management Supply Chain Oracle și Oracle Customer Experience Cloud, oferind informații inteligente și la timp pentru utilizatorii finali.
Oracle Cloud Applications oferă o suită completă și integrată de aplicații care permit organizațiilor să sporească agilitatea afacerii și să reducă costurile. Cea mai recentă versiune include noi capabilități și îmbunătățiri în Oracle Supply Chain Management (SCM) Cloud, Oracle Customer Experience (CX) Cloud Suite, Oracle Enterprise Resource Planning (ERP) Cloud și Oracle Human Capital Management (HCM) Cloud. În plus, Oracle a îmbunătățit experiența utilizatorului în aplicațiile Oracle Cloud Applications pentru a își ajuta clienții să își personalizeze experiența și pentru a îmbunătăți în continuare productivitatea, înțelegerea și colaborarea.