Inteligenţa artificială face ca portofoliul celor mai mari, inovatoare şi rapide aplicaţii din lume să fie şi mai inteligent
Oracle OpenWorld, San Francisco, Calif. – Oracle a anunţat noi aplicaţii bazate pe inteligenţă artificială pentru finanţe, resurse umane, lanţuri de aprovizionare, producţie, comerţ, servicii pentru clienţi, marketing şi profesionişti în vânzări. Noile aplicaţii inteligente adaptabile Oracle sunt construite în aplicaţiile existente ale Oracle Cloud pentru a oferi cele mai puternice aplicaţii moderne pentru afaceri bazate pe IA din domeniu.
“Noile aplicaţii inteligente adaptabile permit utilizatorilor din cadrul organizaţiilor să profite uşor şi rapid de ultimele noutăţi din domeniul inteligenţei artificiale,” a spus Steve Miranda, Executive Vicepresident al departamentului pentru dezvoltarea aplicaţiilor, Oracle. “Pentru a face posibil acest lucru am eliminata nevoia unor integrări multiple şi am integrat funcţii de Inteligență Artificială (AI) în cadrul aplicaţiilor Oracle Cloud. Noile funcţii AI îmbină utilizarea datelor cu algoritmi superiori de machine learning și soluții sofisticate de luare a deciziilor pentru a livra cea mai avansată soluție de inteligență artificială pentru aplicații de business.”
Noile aplicaţii inteligente adaptabile oferă impact imediat în cadrul platformei Oracle Enterprise Resource Planning Cloud, Oracle Human Capital Management Cloud, Oracle Supply Chain Management Cloud și Oracle Customer Experience Cloud Oracle prin furnizarea unor analize inteligente şi rapide către utilizatorii finali. Aceste funcţii fac procesul de decizie mai simplu şi mai eficient pentru profesioniştii din domeniul afacerilor din cadrul organizaţiei.
· Profesionişti în domeniul Achiziţiilor şi Finanţelor: Noile funcţii bazate pe Inteligență Artificială ajută la eficientizarea procedurilor financiare şi a cerinţelor tehnologice, reduc costurile, modernizează operaţiunile şi îmbunătăţesc colaborarea. Prin analizarea tendinţelor istorice şi a datelor privind riscurile afacerilor, profesioniştii din domeniul achiziţiilor şi finanţelor pot obţine discounturi sugerate din facturi, pot optimiza fluxul de numerar şi pot crea echilibrul optim între cumpărători şi furnizori. Pot îmbogăţi profilurile furnizorilor şi oferi termene de plată optimizate în timp real. Utilizarea AI oferă de asemenea posibilitatea de a optimiza capitalul de lucru cu ajutorul celor mai buni termini şi a celor mai bune discounturi pentru furnizori, şi de a construe legături de încredere ce conduc la un angajamentu mai bun faţă de furnizori.
· Profesionişti în domeniul Resurselor Umane: Noile funcţii bazate pe AI ajută la îmbunătăţirea administrării talentelor, furnizează analize complete ale forţei de muncă, şi sporesc eficienţa operaţională. Prin aplicarea căutării limbii native şi a tehnologiilor de învăţare aprofundată asupra CV-urilor şi postărilor pentru locuri de muncă, profesioniştii în HR pot găsi şi contacta cei mai buni candidaţi. Aceştia pot de asemenea să determine probabilitatea succesului şi longevitatea cu ajutorul analizelor efectuate în cadrul recrutărilor anterioare şi a actualilor indicatori de muncă, cum ar fi realizările în vânzări sau calificativele de performanţă.
· Profesionişti în domeniul aprovizionărilor: Noile funcţii bazate pe AI permit organizaţiilor să regândească sistemele tradiţionale de aprovizionare pentru a le face mai dinamice, eficiente, inteligente şi autonome. Funcţiile aplicaţiilor Internet of Things (IoT) ale Lanţului de Aprovizionare din cadrul Oracle permit profesioniştilor în aprovizionare să administreze şi să mobilizeze analizele din surse mari de date, cum ar fi echipamentele conectate. Aplicaţiile utilizează analize predictive şi tehnici de învăţare automatizată pentru a detecta şi analiza semnale cheie în datele dispozitivelor, iar apoi pentru a acţiona asupra acestor analize cu ajutorul funcţiilor asociate şi a procedurilor aferente din cadrul afacerilor. Dacă acestea prezic şi prevăd defecţiunile tehnice înainte de a avea loc, descoperind pe cont propriu mijloace optime pentru segmentarea datelor de planificare sau reglând pe cont propriu motoarele de planificare, funcţiile bazate pe IA pot transforma modul în care profesioniştii lanţurilor de aprovizionare conduc şi administrează lanţurile de aprovizionare.
· Profesionişti în producţie: Noile funcţii bazate pe AI permit organizaţiilor să îndeplinească obiectivele de producţie prin îmbunătăţirea administrării unor operaţiuni de producţie. Noile funcţii conduc la îmbunătăţiri la nivel de fabrică şi punct de desfacere datorită modului în care detectarea incidentelor, identificarea cauzelor şi soluţionarea inteligentă au loc în câteva minute în cadrul unei fabrici conexe.
· Profesionişti în comerţ: Noile funcţii pe bază de IA permit profesioniştilor în comerţ să îmbunătăţească productivitatea şi rezultatele activităţilor prin operarea mai multor site-uri şi canale ce îmbină comerţul, marketingul şi funcţiile chatbot. Limbajul nativ şi funcţiile de învăţare aprofundată oferă particularităţi unice, cum ar fi etichete dinamice şi pagini de categorii ce personalizează sugestiile de căutare şi îmbină rezultatele căutărilor cu oferte în timp real pentru a permite căutări exacte. În plus, funcţiile de învăţare automatizată oferă cele mai bune recomandări cu privire la conţinut, promovare şi produse.
· Profesionişti în servicii pentru clienţi: Noile funcţii bazate pe AI permit profesioniştilor în servicii pentru clienţi să raţionalizeze procedurile şi să îmbunătăţească experienţa clienţilor prin utilizarea datelor consumatorilor şi a noutăţilor relevante. Pe lângă optimizarea procedurii în jurul întrebărilor adresate frecvent, noile funcţii IA ajută la reducerea timpului dintre cerere şi soluţionare între mii de posibile întrebări şi răspunsuri asociate prin mobilizarea tehnologiilor de învăţare aprofundată. Acesta mobilizează procedurile pentru reprezentanţii serviciilor pentru clienţi care administrează solicitările de service prin furnizarea unor răspunsuri automate pe baza informaţiilor anterioare.
· Profesionişti în marketing: Noile funcţii bazate pe AI permit profesioniştilor în marketing să realizeze analizele necesare pentru a înţelege mai bine audienţele ţintă şi pentru a optimiza ofertele prin utilizarea datelor privind activitatea desfăşurată şi clienţii. Privind diferite campanii de marketing pentru evaluarea ratelor de răspuns individual, de grup şi de program, noile funcţii permit profesioniştilor în marketing să identifice modul în care audienţele interacţionează cu conţinutul şi căile optime pentru viitoarele comunicări. Acest lucru permite profesioniştilor în marketing să optimizeze desfăşurarea şi rezultatele campaniilor.
· Profesionişti în vânzări: Noile funcţii bazate pe AI utilizează date din cadrul afacerilor pentru a oferi profesioniştilor în vânzări recomandări precise privind următorii paşi în finalizarea unor negocieri şi optimizarea ofertelor de vânzare. Noile funcţii le oferă de asemenea puncte de apel inteligente, extrăgând datele din ştiri în timp real şi noutăţi despre evenimente pentru a observa şi prioritiza punctele cheie. Aceste analize consistente oferă echipelor de vânzări informaţii la zi despre conturi, pentru a fi întotdeauna pregătiţi înainte de a întreprinde orice contact.
Aplicaţiile Inteligente Adaptabile sunt alimentate cu analize provenite din Oracle Data Cloud, care este cea mai mare piaţă de date provenite de la terţe părţi din lume cu o colecţie de peste 5 miliarde de consumatori şi afaceri la nivel global şi peste 7.5 mii de miliarde de puncte de date colectate lunar. Prin aplicarea ştiinţei datelor avansate şi a învăţării automatizate asupra datelor la scară web ale Oracle şi propriilor date ale unei organizaţii, noile aplicaţii inteligente adaptabile pot reacţiona, învăţa şi se pot adapta în timp real pe baza datelor istorice şi dinamice ale clienţilor.
“Oportunitatea pieţei pentru inteligenţa artificială şi aplicaţiile bazate pe IA sunt substanţiale,” spune David Schubmehl, director de cercetare, Sisteme de Inteligenţă Artificială/ Cognitivă în cadrul IDC. “Ne aşteptăm ca aceasta să fie o zonă ce se va extinde rapid atât pentru dezvoltarea întreprinderilor, cât şi pentru dezvoltara comercială, întrucât organizaţiile se întrec pentru a integra funcţii predictive şi prescriptive în portofoliul lor de aplicaţii pentru oferi variante mai inteligente de programe informatice clienţilor lor. Succesul acestor soluţii depinde în mare parte de calitatea şi cantitatea datelor primite, care determină recomandărilor ce urmează a fi făcute, măsurile ce vor fi luate şi ieşirile care vor fi livrate. Vânzătorii cu o bază solidă de date provenite de la terţe părţi şi surse primare, ce alimentează învăţarea automatizată, au un avantaj clas şi distinct pe piaţă furnizând clienţilor soluţii bine orientate bazate pe IA.”