În ultimele 12 luni, peste 40% dintre fanii sportivi la nivel mondial abandonează cozile fără a face o achiziție din cauza perioadei îndelungate de așteptare, conform unui nou studiu Oracle Hospitality Sport și Divertisment, Experiența suporterilor: Schimbarea regulilor jocului prin produse alimentare și băuturi, publicat în parteneriat cu Turnkey Intelligence, o companie de cercetare de piața de top din industrie.
Studiul a intervievat peste 3.500 de fani la nivel mondial, în opt țări – Australia, Brazilia, China, Franța, Germania, Japonia, Marea Britanie și Statele Unite ale Americii și s-a concentrat pe descoperirea priorităților acestora. Cel mai important aspect este că studiul ajută managerii de locații să identifice punctele slabe ale stadioanelor și să găsească soluții noi de business, cu scopul de a crește numărul de participanți și vânzările.
„Pe lângă siguranță și atmosfera locației, fanii din toate colțurile lumii pun pe primul loc produsele alimentare și băuturile în momentul în care evaluează experiența lor pe stadion,” a declarat Brett Smith, Oracle Hospitality Director. „Platformele noastre Cloud oferă utilizatorilor agilitatea de care au nevoie pentru a rămâne inovatori și pentru a reacționa rapid la schimbare, încorporând cu ușurință cele mai avansate și recente tehnologii ce fac experiența spectatorului memorabilă.”
Contrar tendințelor actuale de consum, cu cheltuieli foarte mari pentru achiziția, instalarea și menținerea în funcțiune a ecranelor video și pentru asigurarea divertismentului dinaintea meciului, totul pentru a vinde cât mai multe bilete, studiul indică faptul că folosirea tehnologiei pentru a crește consumul de alimente și băuturi poate aduce un randament sporit al investițiilor. Rezultatele studiului scot la iveală nivelul scăzut de folosire a tehnologiei pentru comandarea de produse alimentare și băuturi și în același timp confirmă o cerere semnificativă pentru acestea. De exemplu, utilizarea tehnologiei mobile pentru a îmbunătăți procesul de comandă și plată a alimentelor și băuturilor, precum și implementarea programelor de loialitate reprezintă o cale bună de a crește vânzările. Această concluzie este susținută de rezultate, printre care:
• 68% din fanii din Statele Unite ale Americii și 60% dintre cei intervievați la nivel internațional au declarat că vor folosi „probabil” sau „cu siguranță” opțiunea de a face comanda fără a se deplasa din tribună, dacă acest lucru ar fi disponibil pe stadionul respectiv.
• Fanii americani au declarat că ar cheltui, în medie, 20 de dolari în plus pentru produse alimentare și băuturi dacă timpul de așteptare ar fi redus la jumătate – reprezentând o
creștere de 43% a cheltuielilor realizate în mod normal (pentru o persoană, pentru un meci).
• 27% din fanii din Statele Unite ale Americii și 14% dintre cei intervievați la nivel internațional au declarat că sunt membri ai unui program de loialitate oferit de o echipă sau de un stadion.
„Experiența unui eveniment live continuă să fie metoda optimă de consum de divertisment,” a declarat Haynes Hendrickson, Președinte Turnkey Intelligence. „Am descoperit că tehnologia poate avea un impact pozitiv asupra experienței și a locației per ansamblu. Prin acest studiu realizat împreună cu Turnkey Intelligence, Oracle și-a demonstrat angajamentul față de industria noastră.”
Oracle Hospitality a urmărit prin acest studiu să contribuie la creșterea angajamentului pe care compania îl are în a oferi tehnologii fundamentale ce rezolvă cele mai mari provocări ale operatorilor de locații.
Despre Oracle Hospitality Sport și Divertisment:
Oracle Hospitality Sport și Divertisment aduce peste 35 de ani de experiență în furnizarea de soluții tehnologice inovatoare per industrie, pentru stadioane și locații de divertisment din întreaga lume. Platforma companiei dedicată punctelor de vânzare pentru produse alimentare și băuturi este soluția de top, permițând operatorilor să ofere o experiență eficientă și inovatoare fanilor prin locația evenimentului. Caracteristicile cheie includ: managementul inventarului, recompense de loialitate, integrările a terțe părți pentru a comanda de la locul achiziționat la multe altele.
Despre Turnkey Intelligence:
Fondată în 1996, Turnkey Intelligence este cel mai important furnizor de cercetări de piața în industria sportivă, de divertisment și marketing prin parteneriat. Portofoliul companiei include ligi sportive majore profesionale, cum ar fi NFL și NBA; peste 50 de echipe sportive profesioniste din cele cinci ligi majore din SUA; locații sportive profesioniste; și companii sponsor/brand.
Informații suplimentare
Pentru a afla mai multe despre Oracle Hospitality, puteți urmări @oraclehosp și @OracleHospitality.