Soluţia îmbunătăţită Hosted Contact Center şi funcţiile pentru marketingul companiilor oferă noi valori pentru business şi eficientizarea costurilor fără a depinde de parteneri
ORACLE OPENWORLD, San Francisco – 4 octombrie 2011
Noutăţi
● Demonstrând angajamentul continuu al companiei Oracle de a inova, Oracle CRM On Demand Release 19 Innovation Pack introduce funcţionalităţi de top în domeniu pentru call center-e găzduite şi marketingul companiilor, concepute pentru a creşte veniturile şi productivitatea, a reduce costurile şi a îmbunătăţi experienţa clienţilor.
● Spre deosebire de alte soluţii din domeniu, Oracle CRM On Demand Release 19 Innovation Pack le oferă companiilor o soluţie găzduită de Contact Center şi funcţii importante pentru marketingul companiilor, făr ! a fi nevoie să se bazeze pe parteneri externi sau alţi furnizori.
● Îmbunătăţirile de performanţă şi scalabilitate din cadrul Oracle CRM On Demand Release 19 Innovation Pack extind Oracle CRM On Demand cu procesare mai rapidă şi fiabilitate.
● Prin intermediul soluţiei găzduite de Contact Center, solu ! iile existente care cuprind sisteme de comunicaţii prin voce, mesaje vocale, e-mail şi prin sisteme vocale interactive de preluare a apelurilor şi cele de distribuire automată a apelurilor sunt îmbunătăţite prin chat, navigare în tandem, biblioteci de răspunsuri, conferinţe multi-participanţi, răspunsuri sugerate la e-mailuri şi o interfaţă pentru integrarea cu hardware şi software pentru telefonie de la terţe părţi.
● Contact Center-ul găzduit creează un moment dinamic pentru agenţii de vânzări şi service să ofere rapid şi eficient răspunsuri la întrebările clienţilor, în cadrul aceluiaşi sistem şi fără investiţii suplimentare.
● Oracle CRM On Demand Marketing Release 5.4 este inclus în Oracle CRM On Demand Release 19 Innovation Pack, oferind funcţii noi care îmbunătăţesc experienţa de utilizare şi oferă flexibilitate mai mare în implementare.
● Pentru a mări şi mai mult eficienţa echipei de marketing, Oracle CRM On Demand Marketing Release 5.4 simplifică pentru profesioniştii de marketing procesul de cre! are şi gestiune a campaniilor, a site-urilor web şi a tuturor documentelor la care are acces clientul.
● Oracle CRM On Demand Marketing Release 5.4 include o gestiune îmbunătăţită a listelor, care creează segmente puternic particularizate în aşa fel încât clientului adecvat să îi fie prezentat conţinutul potrivit, dar şi funcţii de gestiune a rolurilor care permit marketer-ilor să adapteze Oracle CRM On Demand la procese de business unice şi să se adreseze individual, fiecărui utilizator.
● Noile opţiuni de implementare din Oracle CRM On Demand Marketing Release 5.4 le permit companiilor să implementeze cu uşurinţă instanţe fie la nivel de departament, fie la nivel global, creând oportunitatea de a extinde în timp folosirea, minimizând în acelaşi timp costurile.
Citate relevante
! ● „Prin intermediul Oracle CRM On Demand Marketing, avem acum o soluţie unificată pentru a consolida procesele noastre de vânzări şi marketing”, a declarat Allan Murphy Bruun at Ambu. „Sistemul a îmbunătăţit semnificativ productivitatea marketingului nostru şi a oferit noi funcţionalităţi pentru a demonstra eficienţa investiţiei. Am observat o creştere de 20% a calităţii direcţionării în decurs de patru săptămâni de la implementarea soluţiei”.
● „Lansarea Oracle CRM On Demand Release 19 Innovation Pack cu! Hosted Contact Center şi Oracle CRM On Demand Marketing Release 5.4 anunţă o nouă oportunitate pentru companii de a reduce costurile şi dependenţa de parteneri externi pentru facilităţi şi servicii individuale”, a declarat Anthony Lye, SVP of Oracle CRM. „Oracle CRM On Demand Release 19 este încă un exemplu al modului cum compania Oracle concretizează viziunea noastră de a inova şi a îmbunătăţi valoarea de business în întreaga organizaţie cu cel mai redus cost de deţinere.”
Resurse relevante
● Oracle CRM On Demand
● Oracle CRM On Demand Marketing
● Screenshot al Hosted Contact Center
Despre Oracle OpenWorld
Oracle OpenWorld San Francisco, evenimentul din tehnologia informaţiei care urmăreşte să ajute companiile să optimizeze sistemele existente şi să înţeleagă viitoarele descoperiri tehnologice, atrage mai mult de 45.000 de participanţi din 117 ţări. Oracle OpenWorld 2011 oferă mai mult de 2.000 de sesiuni educative, 400 de demonstraţii de produse, expoziţii de la 475 de parteneri care prezintă aplicaţii, middleware,! baze de date, servere şi sisteme de stocare, industrii, soluţii de management şi infrastructură – toate proiectate pentru inovaţie. Oracle OpenWorld 2011 se desfăşoară între 2 şi 6 octombrie la Moscone Center în San Francisco. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.oracle.com/openworld. Vizionaţi luările de cuvânt, sesiunile şi multe altele de la Oracle OpenWorld live pe YouTube la adresa www.youtube.com/oracle.