si Oracle Utilities Mobile Workforce Analytics
Noutăţi
● Oracle a anunţat disponibilitatea soluţiilor Oracle Utilities Mobile Workforce Management 2.1 şi Oracle Utilities Mobile Workforce Analytics, care ajută companiile de utilităţi să îmbunătăţească eficienţa asistenţei pe teren, serviciile pentru clienţi şi fiabilitatea sistemului.
● Noile îmbunătăţiri din Oracle Utilities Mobile Workforce Management 2.1 le oferă companiilor de utilităţi opţiuni flexibile de planificare, reducând în acelaşi timp costurile. De exemplu, companiile de utilităţi pot automatiza procesul de analiză a costurilor la alegerea dintre mai multe echipe, orare şi trasee, ajutând dispecerii să se asigure că activităţile din teren satisfac obiectivele legate de cost al utilităţilor, de pregătire a personalului şi de satisfacere a nevoilor clienţilor. În plus, aplicaţia le permite companiilor de utilităţi să includă schimburi „de rezervă” (disponibile în timpul vacanţelor şi al situaţiilor de urgenţă, spre exemplu) în procedurile normale de planificare. Mai mult, soluţia le permite companiilor de utilităţi să planifice activităţi complexe, cum ar fi ordine de lucru cu multiple sarcini de îndeplinit de mai multe echipe pentru a completa serviciile cât de rapid şi de precis se poate.
● De asemenea, soluţia permite companiilor de utilităţi să profite de instrumentele avansate de colaborare. De exemplu, tehnicienii din teren pot accesa aplicaţia pe dispozitivele lor mobile pentru a captura conţinut digital cum ar fi imagini ale echipamentelor deteriorate sau un clip audio cu un motor care scoate un sunet ciudat. Tehnicienii pot ataşa clipuri relevante la intrările din jurnalul de activitate pentru vizualizare şi analiză ulterioare. În plus, tehnicienii pot folosi atât dispozitive Windows Mobile, cât şi Android, având conţinut criptat sau necriptat.
● Companiile de utilităţi pot reduce costurile proceselor de business printr-o integrare a proceselor de business suportate de furnizor cu Oracle Utilities Customer Care and Billing şi Oracle Utilities Work and Asset Management.
● În plus, soluţia suportă Oracle Utilities Mobile Workforce Analytics. Acest produs nou de business intelligence ajută companiile de utilităţi să determine, de exemplu, eficienţa organizării asistenţei pe teren în completarea activităţilor, cea mai bună modalitate de a realoca resurse pe baza încărcării cu activitate şi conformitatea cu standardele cu privire la timpul de răspuns în caz de urgenţă.
● Oracle Utilities Mobile Workforce Analytics este conceput pe platforma de top în domeniu Oracle Business Intelligence Enterprise Edition (OBIEE).
Citat relevant
● „În prezent, ne concentrăm pe optimizarea serviciilor pentru clienţi, controlul costurilor şi asigurarea unui loc de muncă sigur şi a unei reţele fiabile. Oracle Utilities Mobile Workforce Management 2.1 şi Oracle Utilities Mobile Workforce Analytics le oferă companiilor de utilităţi instrumentele de care au nevoie pentru a echilibra dinamica mobilizării, delegării şi monitorizării forţei de muncă angrenată în activitatea de asistenţă pe teren – îmbunătăţind eficienţa operaţională şi a serviciilor şi maximizând satisfacţia clienţilor”, a declarat Rodger Smith, Senior Vice President si General Manager, Oracle Utilities.
Resurse relevante
● Podcast: Optimizaţi asistenţa pe teren cu Mobile Workforce Management 2.1
● Podcast: Reduceţi costurile cu Mobile Workforce Management 2.1
● Podcast: Noi îmbunătăţiri aduse soluţiei Mobile Workforce Management 2.1
● Oracle Utilities
● Oracle Utilities pe Facebook
● Oracle Utilities pe LinkedIn
● Oracle Utilities pe Twitter
● Oracle Utilities pe Diigo
● Oracle Utilities YouTube Channel
Despre Oracle Utilities
Oracle Utilities oferă aplicaţii software care ajută companiile de utilităţi de toate tipurile şi mărimile să obţină un avantaj competitiv, excelenţă în performanţa de afaceri şi un cost total mai scăzut de deţinere a tehnologiei. Oracle Utilities integrează asistenţă pentru clienţi şi facturare specifice domeniului, gestiunea reţelei, gestiunea activităţii şi a activelor, gestiunea forţei mobile de muncă şi aplicaţii de gestiune a informaţiilor de contorizare prin intermediul funcţionalităţii oferite de aplicaţiile de tip enterprise de top în domeniu, de instrumentele de business intelligence şi de tehnologiile middleware şi de baze de date ale companiei Oracle. Software-ul le permite clienţilor să se adapteze mai prompt la liberalizarea pieţei, să satisfacă cererile în continuă evoluţie din partea clienţilor şi să concretizeze angajamentele de conservare a mediului. În plus, Oracle Utilities ajută companiile de utilităţi să se pregătească pentru contorizarea inteligentă şi pentru iniţiativele de tip reţea inteligentă care măresc eficienţa şi oferă acces la măsurători critice care pot ajuta la luarea unor decizii mai informate de folosire a energiei şi a apei pentru consumatori şi afaceri. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.oracle.com/goto/utilities.
Despre Oracle în industrii
Soluţiile Oracle pentru industrie pun în valoare portofoliul de produse al companiei, cel mai bun din clasa sa, pentru a face faţă proceselor complexe de afaceri specifice pentru companiile de utilităţi, accelerând lansarea pe piaţă, reducerea costurilor şi câştigând astfel un avantaj competitiv.