Se dezvoltă astfel cea mai cuprinzătoare soluţie CRM, cu posibilităţi avansate de gestiune a cunoştinţelor şi auto-asistenţă integrată
Noutăţi
· Oracle a anunţat astăzi încheierea unui acord de achiziţionare a companiei InQuira, furnizorul uneia dintre cele mai bune soluţii software de gestiune a cunoştinţelor serviciului de asistenţă, care oferă atât auto-asistenţă prin intermediul web-ului, cât şi asistenţă cu ajutorul agenţilor.
· InQuira este o companie cu capital privat cu sediul în San Francisco Bay Area, care are peste 85 de clienţi din rândul celor mai reputate companii din lume.
· Companiile trebuie să aibe la îndemână posibilitatea de a oferi clienţilor o interacţiune cu valoare adăugată, diferenţiată, atât online, cât şi prin intermediul centrelor de suport.
· Soluţiile InQuira îmbunătăţesc serviciile de relaţii cu clienţii şi măresc satisfacţia acestora, ajutându-i să găsească online mai multe răspunsuri relevante la întrebări sau de la un agent de asistenţă, prin intermediul unei platforme scalabile de gestiune a cunoştinţelor.
· Asocierea dintre Oracle şi InQuira doreşte să ofere cea mai cuprinzătoare soluţie de servicii pentru clienţi de tip multi-canal.
· Tranzacţia este supusă termenilor contractuali în vigoare şi aprobărilor legale. Detalii financiare despre valoarea tranzacţiei nu au fost dezvăluite.
Citate relevante
· „Achiziţia InQuira oferă Oracle o suită completă de soluţii de gestiune a cunoştinţelor, integrată cu suport de auto-asistenţă, forumuri online pentru clienţi şi CRM asistat de agenţi”, a declarat Anthony Lye, SVP la Oracle CRM. „Ne aşteptăm ca InQuira să ocupe un loc central în serviciul Oracle Fusion CRM. Prin InQuira, Oracle va oferi o suită integrată de soluţii testate, o experienţă cuprinzătoare şi foarte personalizată pentru toţi clienţii, pe toate canalele.”
· „Prin intermediul managementului integrat al cunoştinţelor, companiile pot să primească, să creeze, să înţeleagă şi să ofere răspunsurile corecte chiar atunci când clienţii au nevoie de ele”, a declarat Mike Murphy, CEO la InQuira. „Suntem bucuroşi să ne alăturăm Oracle şi să oferim o soluţie de suport pentru clienţi, cuprinzătoare şi multi-canal.”
Resurse relevante
· Informaţii despre Oracle-InQuira
· Prezentare generală
· Întrebări frecvente