O nouă ofertă de servicii de top de public cloud
Oracle a anunţat încheierea unui acord de achiziţionare a RightNow Technologies, Inc. (NASDAQ: RNOW), un furnizor important de servicii Cloud, pentru 43$ pe acţiune sau aproximativ 1,5 miliarde USD. Soluţia Customer Service Cloud de la RightNow ajută organizaţiile să îmbunătăţească experienţa clienţilor în toate call centerele, pe web şi în reţele sociale. Împreună, Oracle şi RightNow vor asigura o experienţă superioară cu clienţii in orice punct de contact şi pe orice canal de distributie.
Consiliul de administraţie al companiei RightNow Technologies a aprobat tranzacţia în unanimitate. Se aşteaptă ca tranzacţia să se finalizeze până la sfârşitul lui 2011 sau începutul lui 2012, în funcţie de decizia acţionarilor RightNow, de aprobări suplimentare din partea organismelor de reglementare şi de condiţiile obişnuite de încheiere a tranzacţiilor.
„Oracle acţionează agresiv pentru a pune la punct o gamă completă de soluţii Cloud, inclusiv pentru automatizarea forţei de vânzări, gestiunea resurselor umane, a talentelor, a socializării în reţea, baze de date şi Java, ca parte a ofertei integrate de public cloud”, a declarat Thomas Kurian, Executive Vice President, Oracle Development. „Oferta de top de servicii cloud pentru clienţi a companiei RightNow este o adiţie importantă la cloud-ul public Oracle.”
„Produsele RightNow adaugă funcţionalităţi de prim rang în domeniul experienţei utilizatorului, care ajută companiile să interacţioneze şi să ofere o experienţă coerentă clienţilor de pe toate canalele”, a spus Greg Gianforte, CEO, RightNow. „Suntem nerăbdători să combinăm capacităţile noastre complementare, să menţinem şi să extindem prezenţa noastră din Bozeman, Montana, pentru a deservi cât mai bine viitorii clienţi.”
Mai multe informaţii referitoare la acest anunţ pot fi găsite la www.oracle.com/rightnow.