Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Oracle achizitioneaza Collective Intellect

Oracle

Platformei de servicii de socializare Oracle i se adauga instrumente de monitorizare în timp real a reţelelor sociale, cu funcţionalitati de analiză şi previzionare

Noutăţi

· Oracle a anunţat astăzi semnarea unui acord de achiziţie a companiei Collective Intellect. Soluţiile de top de social intelligence, bazate pe tehnologia cloud pe care le oferă Collective Intellect permit companiilor să monitorizeze, să înţeleagă şi să ofere feedback conversațiilor utilizatorilor de pe diferite platformele social media, precum Facebook sau Twitter.
· Soluțiile bazate pe cloud ale Collective Intellect ajută organizațiile să tranforme conversațiile din rețelele sociale în surse de decizii informate, realizând campanii de marketing mai eficiente, îmbunătățind serviciile pentru clienți şi creând oportunități către un public ţintă mai bine definit și optimizând produsele și serviciile cu feedback în timp real din partea clienților.
· Se așteaptă ca soluțiile de top Oracle destinate proceselor de vânzări, marketing, suport, comerț sau gestiune a datelor din rețelele sociale, să creeze cea mai avansată și mai cuprinzătoare platformă de relaționare socială.
· Prin integrarea Collective Intellect cu produsele Oracle Software-as-a-Service și Social Platform, organizațiile responsabile de marketing au posibilitatea să integreze campanii mai bine definite şi țintite către public; să ajute echipele responsabile de serviciile pentru clienți să răspundă mai rapid conversaţiilor susţinute pe platformele de socializare; să creeze oportunități țintite pentru echipele de vânzări și să consolideze modalitatea în care companiile creează mărci mai eficiente folosind internetul și social media.
· Se așteaptă ca această colaborare să permită organizațiilor să construiască relații mai solide cu clienții prin înțelegerea inteligentă a conversațiilor existente în rețelele sociale și să răspundă cu acțiuni adecvate.
· Termenii înțelegerii nu au fost făcuți publici. Mai multe informații despre acest anunț pot fi găsite la: //www.oracle.com/collectiveintellect

Citate relevante

· „Obținerea informațiilor din conversațiile clienților în rețelele sociale și cunoașterea intențiilor și a intereselor lor ajută companiile să creeze produse mai bune și să ofere servicii îmbunătățite”, a declarat Thomas Kurian, executive vice president, Oracle Development. „Aplicațiile de top, bazate pe cloud, ale companiei Collective Intellect pentru monitorizarea rețelelor sociale, împreună cu platforma Oracle de relaționare socială, oferă clienților noștri o experiență de socializare completă.”
· „Crearea de conținut elocvent, bazat pe o înțelegere clară a conversațiilor clienților, este modalitatea prin care mărcile vor crea relații mai puternice cu clienții”, a declarat Don Springer, fondator și Chief Strategy Officer, Collective Intellect. „Platforma de analiză semantică a Collective Intellect oferă companiei Oracle tehnologie de ultimă generație, care va crea o combinație câștigătoare pe măsură ce relațiile brand-client se mută de la tranzacționare la socializare.”

Resurse relevante

Bucuresti, 07.06.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.