In ziua de astazi se creeaza mult continut on-line. Uneori insa continutul nu ajunge la toate persoanele interesate sau la cea mai mare parte a lor . Asa se intampla si cu videoclipurile publicate in cadrul YouTube. Dar exista solutii pentru cresterea semnificativa a numarului de vizualizari a materialelor publicate pe YouTube prin optimizarea acestora.
Infographic-ul de mai jos sintetizeaza aceste elemente de optimizare a materialelor video de pe YouTube. El acopera numeroase elemente esentiale pentru realizarea unui videoclip de succes precum:
- unde si cum gasesti idei pentru materiale video relevante;
- cum faci un script – elemente de baza;
- care sunt ingredientele unui videoclip de succes – anatomia unui video
- cum se optimizeaza videoclipurile – cuvinte-cheie, titluri, thumbnails, descriere, tag-uri etc.
- optimizare;
- promovarea unui videoclip – inclusiv cu solutii gratuite.
Articole recomandate:
OPPO Find X8 Pro aduce emoția pe ecranele din România cu spotul #FINDable
Patru adolescenți se transformă în „HOȚII DE SUBIECTE”, din 25 martie în cinematografe
AMZEI 2024: Un an de revitalizare urbană și efervescență creativă
Platforma Aisemnal.ro a fost actualizată
Filmul proiectului „Turnee de poveste... pretutindeni” este acum disponibil online
Inginerie la superlativ în Megastructuri: Superstadionul Real Madrid la National Geographic
Actorul James Longshore își prezintă cartea Stage Fright și aduce umorul american la Gaudeamus cu un...
„Trei kilometri până la capătul lumii” reprezintă România în cursa pentru Premiile Academiei America...