Optimedia, agenţia de media parte a Grupului Publicis One, îşi schimbă numele în Blue 449. Schimbarea face parte dintr-un proces larg de transformare în toate pieţele în care Grupul operează, al cărui scop este adaptarea resurselor globale şi locale la nevoile clienţilor. Agenţia Optimedia a operat în România timp de 20 de ani.
Lansat acum doi ani de către ZenithOptimedia, sub modelul noii reţele de media „open source”, Blue 449 deţine în acest moment 23 de birouri deschise în 13 pieţe internaţionale importante, avându-l la conducere pe Andras Vigh, Global Brand President.
Principiul „open source” şi-a găsit analogia în sfera tehnologiei şi este determinat de codul de bază al programului, creat special să încurajeze o continuă răspândire, adaptare şi dezvoltare la scară largă. Acest principiu a devenit filosofia Blue 449, una evolutivă şi centrată pe client, potrivit căreia colaborarea este esenţa abordării de business.
„Obiectivul nostru este acela de a crea o amprentă globală consecventă prin modelul ‘open source’ al agenţiei de media, iar, în acest sens, facem progrese rapide. Lansarea agenţiei Blue 449 în România ne permite să oferim clienţilor o abordare cu adevărat inovatoare şi personalizată în comunicare, pe o piaţă foarte importantă din Europa Centrală şi de Est. România va deveni a 15-a noastră piaţă şi al 23-lea birou deschis.” – Andras Vigh, Blue 449 Global Brand President
Blue 449 este o reţea dinamică, cu multiple conexiuni, care va beneficia din plin de resursele Publicis Groupe, având în nucleul operaţiunilor filosofia „open source”.
La nivelul managementului local, agenţia Blue 449 va fi condusă de Cezar Batog, fost Managing Director Optimedia. Maria Tudor, Chief Media Officer Publicis One, coordonează toate agenţiile de media ale Grupului în regiunea Europei Centrale şi de Est – Zenith, Starcom, Spark | Mediavest, Blue 449.
„Blue 449 aduce un aer proaspăt unei agenţii mature, remarcabile prin continuitate şi stabilitatea echipei. Şi un aer proaspăt şi la nivel de grup. Avem astăzi în România trei agenţii de media puternice, cu poziţionări clare, dar care se completează reciproc şi formează cel mai puternic pool de buying din România. Şi, nu în ultimul rând, e o bucurie personală că una dintre primele lansări Blue 449 din CEE are loc în România.” – Maria Tudor, Chief Media Officer, Publicis One
Despre Blue 449
Blue 449 este unul dintre cele cinci brand-uri ale Publicis Media. Filosofia sa „open source” combină activitatea media, creativitatea, informația și tehnologia care modelează dezvoltarea clienţilor. Rețeaua Blue 449 unește oameni și organizații din întreaga lume, oferind cunoștințe și inspirații în plus, inerente practicilor globale ale Publicis Media. Numele și identitatea vizuală întruchipează arta și ideile reprezentate de culoarea albastră și utilizarea datelor și tehnologiilor impuse de numărul 449. Acest număr este doar la o cifră distanţă de adevărata culoare albastră (reprezentată de numărul 450 în spectrul de culoare) și, prin urmare, „Blue” simbolizează starea de a fi la un pas depărtare de perfecțiune, starea în care agenția se străduiește în mod constant pentru dezvoltare, rezolvarea problemelor și îmbunătățirea continuă a performanței.
În frunte cu Andras Vigh, președintele Global Brand, Blue 449 operează pe 13 piețe prin 23 de birouri cu peste 1200 de angajați și își va extinde prezența în 2017.