In urma unui proces complex de evaluare, Petrom si OMV incredinteaza gestionarea bugetelor de media agentiei Optimedia.
Dupa o stransa confruntare intre 5 agentii mari, impresia generala, calitatea serviciilor prestate si, cel mai important, abordarea strategica a studiilor de caz au facut ca Optimedia sa fie declarata invingatoare. Perioada de evaluare a continut 5 runde, ultima dintre acestea combinand 3 studii de caz asupra produselor specifice industriei. Primele studii de caz s-au axat pe doua dintre produsele OMV – Fuel si, respectiv, Lubes Campaign, in timp ce ultimul studiu a constat intr-o campanie corporate pentru PETROM. Ne-am dorit foarte mult sa castigam si am reusit sa transmitem acest sentiment. Pe langa tonusul foarte bun, eficienta mixului de media propus si solutiile creative ne-au asigurat succesul. Increderea acordata de catre Petrom ne onoreaza in contextul in care interesul ridicat de catre aceasta licitatie a fost puternic, iar concurenta acerba, declara Cezar Batog, Managing Director, Optimedia Romania.
Incepand din aceasta luna, Optimedia va asigura, pe tot parcursul anului, servicii de planificare strategica, cumparare de spatiu media, evaluare si control, precum si asistenta in derularea programelor de CSR si comunicare corporatista a companiei Petrom.
Echipa castigatoare este formata din: Catalin Palcau – Senior Media Planner, Vicentiu Neacsu – Senior Media Planner, Claudiu Mandache – Media Planner, Marius Tocu – Media Planner si Madalina Sandu – Research Manager.
OPTIMEDIA este o agentie media, care isi are inceputurile in 1998 si care, in prezent, deţine in portofoliu clienti cu renume pe plan local si international: British Airways, Campofrio, Hochland, HP, Whirlpool, Zapp, Sadia, Asmita Gardens, HelpNet / GreenNet, Zarea, Cristalex, Sanofi Aventis, Petrom si OMV.
{mosloadposition user10}