Senior Software accelerează adoptarea platformelor mobile și a tehnologiilor de identificare automată (coduri de bare) de ultimă generație în rândul clienților săi, împreună cu Optima Group. Alături de expertul local în astfel de soluții, Senior Software va oferi clienților sisteme inovatoare pentru informatizarea forțelor de vânzare, gestionarea depozitelor, inventarierea și gestionarea mijloacelor fixe și gestionarea activităților angajaților mobili. Sistemele încorporează know-how-ul dobândit în urma implementărilor de success din cadrul unor companii, organizații și instituții guvernamentale de renume, precum: Ursus Breweries, British American Tobacco, Campofrio, Deutek, Interbrands Marketing and Distribution, Vitacom Electronics, Heidi Chocolat, Ministerul Finanțelor, ANAF, Carrefour Romania, AlixAvien, Banca Comercială Română, BRD Groupe Societe Generale etc.
Senior Software este cel mai dinamic jucător local din piața de ERP, cu o creștere de 31% a cifrei de afaceri în semestrul 1al anului 2011, obținută exclusiv din vânzarea soluțiilor de business și este lider în încorporarea celor mai noi tehnologii software disponibile.
La nivel de grup, Senior Software se bazează pe o echipa formată din 100 de specialiști, beneficiind de o prezență extinsă la nivel național, prin cele trei sedii: București, Cluj și Constanța.
"Piaţa de software pentru gestionarea proceselor economice din Romînia a ajuns la un nivel de maturitate şi specializare foarte mare. Clienţii doresc soluţii complexe, dar uşor de gestionat, care să le acopere complet necesităţile dinamice de urmărire a activităţii. Tot mai multe companii aleg platformele mobile pentru sporirea eficienţei angajaților, dar au nevoie în egală măsură şi de sisteme financiar contabile puternice, capabile să proceseze toate aceste informaţii. Totul trebuie să fie interconectat: oameni, software şi tehnica de calcul, deopotrivă.
Pentru a ne păstra competitivitatea şi pentru a putea oferi clienţilor noştri un răspuns complet în privinţa gestionării afacerilor, Optima Group a decis să se alăture grupului de companii Senior Software. Prin abordarea unitară a implementării şi întreţinerii sistemelor informatice, clienţii au de câştigat din timpul redus de implementare, calitatea mai bună a fluxurilor informaţionale integrate, personalizarea completă a cerinţelor şi, nu în ultimul rând, un cost total mai redus al soluţiei integrate." Daniel Aizic, Managing Partner Optima Group
După ContentSpeed – companie specializată în dezvoltarea și implementarea de soluții informatice pentru E-commerce, Optima este a doua companie care se alătură grupului Senior Software în acest an. Conform strategiei de grup, Optima își va păstra identitatea proprie și specializarea pe piața solutiilor mobile, piață care în acest moment este într-o fază de dezvoltare accelerată.
"Senior Software atrage în mod natural jucători care împărtășesc aceleași trăsături definitorii pentru noi: dinamism, inovație, specializare și platforma de ultimă generație. Optima dovedește prin portofoliul excepțional de clienți faptul că aceste calități în care credem se transformă în beneficii reale pentru cei care implementează soluțiile noastre. Prin integrarea Optima în grupul Senior Software ne propunem două obiective majore de business:
1. să accelerăm procesul de creștere a cotei de piață a produselor Optima vândute independent de platforma SeniorERP
2. să oferim clienților comuni cele mai performante soluții de business disponibile pentru IMM-uri în România: ERP, CRM, BI, SFA, WMS, Ecommerce, însoțite de know-how specializat în perioada implementării și de servicii de cea mai bună calitate post implementare." Daniel Toma, Director General Senior Software
Prin aportul Optima Group, specialistul local în soluții mobile pentru companii, Senior Software accelerează procesul de adoptare a acestor tehnologii de către proprii clienți, contribuind astfel la creșterea competitivității acestora. În acest sens, Senior Software estimează că 60% dintre clienții actuali vor implementa platformele mobile în următorii doi ani.
Platformele mobile și de identificare automată se adresează companiilor care doresc să-și reducă costurile operaționale prin automatizarea proceselor de business, oferind acestora beneficii precum:
· Cresterea calității relației cu clienții și a competitivității, asigurând disponibilitatea informațiilor necesare, actualizate, în orice locație;
· Productivitate crescută și reducerea timpului de procesare și transmitere a informațiilor la sediul central;
· Reducerea erorilor de procesare a informațiilor;
· Scurtarea proceselor de preluare a comenzilor, picking, livrare și inventariere;
· Creșterea acurateții datelor;
· Competitivitate crescută prin livrarea unor informații cheie în timp real vânzătorilor etc.
Pentru mai multe informații, accesați: //www.seniorerp.ro/structura.
Optima Group reunește o echipă de experți cu know-how dobândit în implementări locale și internaționale, fiind cunoscut drept unul dintre principalii furnizori regionali de soluții complete (software, hardware și servicii) de automatizare, bazate pe dispozitive mobile și tehnologii de identificare automata. Optima Group este Microsoft Gold Certified Partner și importator și distribuitor al brandurilor de terminale mobile si dispozitive hardware auto-ID : Pidion, Unitech, Honeywell si Datalogic precum si partener al unor importanti producatori de tehnologie de identificare radio – RFID. Soluțiile oferite sunt utilizate cu succes în companii de top, instituții publice și din domeniul financiar bancar: Ursus Breweries, British American Tobacco , Campofrio, Deutek, Interbrands Marketing and Distribution, Intersport, Heidi, Fortismob, Wirtgen Romania, Carrefour Romania, Vitacom, Ministerul Justiției, Ministerul Culturii și Cultelor, Ministerul Finanțelor Publice, Lafarge, Microsoft, Banca Românească, ProCredit, Banca Italo Romena, Intesa Sanpaolo etc.